Torek Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Dette her kommer til å bli griserått, Kenneth!! Gleder meg virkelig til å se de montert på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Blir kanonbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Har trua sjæl Men jeg har et lite problem. Delte de to første felgene uten noe problem, det viste seg å være 12-kant muttere bak også men 10mm pipa i settet jeg kjøpte passet ikke (for liten). Da prøvde jeg å bruke vanlig 6-kant 11mm og det gikk helt fint å holde fast mutterne bak med. Så kom jeg til felg 3 og 4, men der runder jeg bare mutterne med 6-kant pipa (har fått av 32 bolter på den ene og 14 på den andre). Så jeg kjøpte meg en 11mm 12-kant pipe, men den er altfor stor, og 10mm 12-kant pipe er for liten..?? Noen tips? Har prøvd å pusse ned til metallet på en bolt jeg har fått av, men 10mm er fortsatt altfor liten. Virker nesten som mutterne er 10,5mm, men det fins vel ikke pipe i den str. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Tommestørrelser? Søk om det finnes noen piper i tommer som er mellom 10 og 11mm da? 10,5mm = 0,413386 tommer. Se om 5/12" piper finnes, det skal være 0,416666 tomer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Mulig jeg surra litt der.. http://en.wikipedia.org/wiki/Nominal_Pipe_Size 1/8 skal være 10,29mm.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Pipa jeg har er 3/8, visste ikke at det var forskjell på størrelsen. Jeg har kjøpt 2 sett med 12-kant piper, så jeg har et sett som var 1/4" og et 1/8", men det står det samme på pipene (10mm 3/8 E12) (ingen av de passer heller) men kun skrallestørrelsen som var forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Faen, brukte unødvendig mye penger på piper nå fant jeg ut. Prøvde med 10mm fastnøkkel, og det passa som bare det At jeg ikke tenkte på det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Man lærer så lenge man lever Må få delt de å pusse pusse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Sant sant Blir ikke så mye pussing likevel da jeg bestilte 4 kanter, hehe. Eneste som må pusses på er sekskantene i senter Resten skal glassblåses og sendes på lakkern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Skal du kjøre en fresh farge eller skal du ha noe mere "tidløs"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Ikke 100% bestemt enda. Først tenkte jeg techno violet senter, og nå heller det mer mot nogaro silver Men er veldig åpen for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hvitt senter er jo helt rått til fargen på bilen din. Sent from my iPhone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Holder med Evenol på hvitt senter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Aka Prima Donna looken Nogaro silver looken jeg tenkte, bare med gullbolter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Samme som Christoffer Nilsen har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå