lasseln Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Ser på Facebook at det har dukka opp ny bil i gården allerede, så Kenneth lider nok ingen nød her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Solgte med felgene ja. Hva jeg fikk for den lar vi bli mellom meg og kjøper tenker jeg, men vi ble enige om en pris vi begge kunne leve med Har kjøpt ny bil ja, måtte ha ny bil iløpet av helga fordi jeg er helt avhengig av bil, så var å kikka på en i Oslo i formiddag og kjøpte den Skal sies at jeg savner denna alt, hehe. Var ikke det samme å åpne garasjeporten i dag og det sto en Toyota Yaris der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Ny tråd på 330-en da Kny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Det kommer når jeg får henta bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Kondolerer med salg, men det er alltid gøy å bytte på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Ser frem til hva du skal gå løs på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå