///Mysild Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Litt liten versjon av bildet og vanskelig å fine detaljer i de utbrente områdene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Se der ja, der fikk du fram fine farger og detaljer Er det burn-tool du bruker på grusen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Se der ja, der fikk du fram fine farger og detaljer Er det burn-tool du bruker på grusen der? nope shadow/highlights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Nydelig tralle Kny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Nydelig e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Takk I morgen tenkte jeg å montere nye lister og pakninger på bakvinduene, regner med jeg får pakka mi da. De er ganske slitt, så er vel på tide nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Noe høy kontrast og fargejustering på bildet, men en lekker farge! det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ikke jeg som har redigert noen bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Neinei, leste det Bildet var tøft uansett, trenger jo ikke å være glansklart alt som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Strøken e36 du har! liker fargen egentlig, skiller seg litt ut fresha opp ene bilde litt også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Spyshot av Kny i speilet hjem fra Vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Møtte jeg denne nedenfor farmandstredet i hall 7 tiden i morges ? I tilfelle, helt rååå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Stemmer bra det ja Kan ikke huske å ha sett din E36 der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå