530dE39 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Prosjektet har stoppet opp fordi jeg sliter med å få tak i en m106 bunndel... Har ellers ca dobbelt opp med deler.. Så prosjektet skal nok svive iløpet av vinteren tenker jeg hvis jeg får tak i blokk.. Koster litt^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Har bestemt meg for å sette den sammen med orginal turbo også Så får jeg heller begynne å modde litt når motoren sviver Dette blir gøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Spennendes prosjekt ! Håper du får liv i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 håper jeg også! blir nok til sommeren, hvis alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Du kan bruke vanlig M30B34 blokk også vet du. Er ikke underspyling i de, men skal være samme borringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 her skal det følges med;) høres ut som dette er en bil som kommer til å sparke ifra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Ja nå har jeg kjøpt deler som skal tåle litt, så blir morro å starte den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Du kan bruke vanlig M30B34 blokk også vet du. Er ikke underspyling i de, men skal være samme borringa. Er samme borring ja. Og det går jo ann å borre opp til dysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Og det går jo ann å borre opp til dysene... Ja, var det jeg gjorde med M102'n min som ikke har underspyling originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 ser lovendes ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Jeg er i militæret dette året 3. Året jeg blir innkalt... Nå har jeg ALT jeg trenger! Mangler bare tid :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Morro, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Kult med e12 med skikkelig maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Jeg er i militæret dette året 3. Året jeg blir innkalt... Nå har jeg ALT jeg trenger! Mangler bare tid :/ Ay, kjipt! Jeg utsatte tjenesten en gang og etter det fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde havne på en "b-liste".. Fikk dimmepapirer 5år etter.. Militæret opererer svært ulikt rundt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå