camxer Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Vel, hvorfor ikke gå for et "fuelcat" kit til bilen? Tror at det er den enkleste siden det er nesten plug & play og ikke dyreste ombyggingen? koster 4 tusen for 6 syl motorer og man da kan velge om man vil kjøre ren e85, e85/bensin mix, eller ren bensin. Tenkte å bestille et slikt kit til e39en min når jeg er endelig ferdig med å få den fikset tror siden heter fuelcat.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 må ikk ebruke mopet bensinfilter på insprøytnings bil, da den har mye høyere bensintrykk, og i værste fall sprekker filteret eller slangene popper av og bensin blir pøst ut i motorrom.. slangene har jeg klemt som bare det med slange klemmere;) og filtern er ikke av plast. den er av metall og glass. har ikke merka noe forsinkelser i gassresponsen så tror ikke det skader med 2stk extra bensin filter. men hvor får man tak i elektronisk bensinregulator? lurer fært på ossen den sert ut se:P har hørt og lest om det men aldri sett på nettbutikk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 må ikk ebruke mopet bensinfilter på insprøytnings bil, da den har mye høyere bensintrykk, og i værste fall sprekker filteret eller slangene popper av og bensin blir pøst ut i motorrom.. Du hadde rett til en viss grad:( merka litt bensin fukt på under siden av den filtern som sitter på IN slanget. Regner med at det er pga trykke som du nevnte. Får vel skru fra hverandre filtern Å se om det går ann å gjøre så den blir tettere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå