Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sikkert et litt dumt spørsmål men, er min første BMW.. Forhandleren gikk så kjapt igjennom de! Vet at de 2 øverste er aircondition men når jeg har på auto står alltid den øverste på.

z3s7hvjjnmcof13mc15b.jpg

Skrevet

Hvis knappen med "A" lyser på høyre side så har du et aktivt kull filter som skrur seg på når du feks kjører inn i tuneller med mye sveve støv i luften. Var hvertfall det på E87 jeg hadde for en stund tilbake.

Skrevet
Hvis knappen med "A" lyser på høyre side så har du et aktivt kull filter som skrur seg på når du feks kjører inn i tuneller med mye sveve støv i luften. Var hvertfall det på E87 jeg hadde for en stund tilbake.

hvis den lyser på andre siden da, ikke på "A" en, da tar den luft utenfra eller?

Skrevet

Du får kjøpt instruksjonsbok på forståelig språk for rundt 500,-. Ligger sikkert også noe for nedlasting på nett

Skrevet

Den nederste knappen er en funksjon som resirkulerer lufta i kupeen hvis du f.eks. kjører i et område med forurenset luft (tuneller, ligger bak lastebiler etc.). Trykker du på venstre side, så aktiverer du denne funksjonen manuelt, mens høyre side er en auto-funksjon (slår seg på ved behov).

Skrevet
Den nederste knappen er en funksjon som resirkulerer lufta i kupeen hvis du f.eks. kjører i et område med forurenset luft (tuneller, ligger bak lastebiler etc.). Trykker du på venstre side, så aktiverer du denne funksjonen manuelt, mens høyre side er en auto-funksjon (slår seg på ved behov).

Takk! Er vel beste og ha den på auto hele tiden da :) ?

Skrevet

Hvis du kjører mye i forurenset luft så. Vet ikke hvordan du har det i din bil, men jeg merker det godt når det kommer inn dårlig luft. Personlig har jeg kun brukt den funksjonen et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...