Ivan T Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Trenger man en 15 mm spacer her ? Har jeg forstått riktig ? Skal også bruke 3 serie felger med et 37 på en e60/61 som har da et 20. Trengs det nye lengre bolter i tilleg ? Eller går det fint med de vanlige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eldar H Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Da har du nok tenkt riktig ja. Må ha lenger bolter, men det beste er spacere som du skrur fast i navet. Sjekk koed.no Har masse spacere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Takk =) Tenkte egentlig handle på Ebay, men slal se på koed først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 17mm spacer er på grensa til hva du burde kjøre med lengre bolter. Da burde du heller kjøpe 20mm, og bruke skrudde spacere. Det meste jeg ville kjørt med lengre bolter var 12 eller 15mm spacer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 kjøp skrudde spacers ja. jeg har 15mm vanlige spacers framme nå. de skal byttes ut med 20mm skrudde til sommeren for å di de sånn. føler meg ikke trygg på det der. blir endel ekstra last på boltene dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå