Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kjøpte denne litt på impuls igår =P Nå skulle jeg ha E39 og denne stod 100m unna jobben, så titta på bilen i 11tiden og bytta nøkler mot penger kl 1600 hehe Egentlig veldig fornøyd med bilen.. tight og fin og mye utstyr! Noe smårusk er det jo, men til de pengene så er det masse bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kompressormata eller? Syns jeg spotta en presse med ESS på under panseret der jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Så fin ut den! Mye digg utstyr, og faceliftlykter foran hvertfall Så også noe som så ut som kompressor fra ESS? Utifra bildene ser det ut som du også mangler en del lakk på frontfangeren, akkurat samme gjør jeg, veldig kjipt. Tror orginallakken sitter dårlig på plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Ja, det er et gammelt ess kompressorsett på den. Ringte de og forhørte meg om det, og den skal lade 0.45 som skal gi 230hk. ja, er utstyrsnivået som var avgjørende for at jeg kjøpte den, ingen lyder eller knirking i hele bilen, veldig tight og fin å kjøre. Den har fått seg en smekk i frontfangeren ja, så blir vel litt m-optikk med tiden Rust finnes det jo selvfølgelig på den. og ABS lampa lyser, så skal kople på diagnosen og se hva som er feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Deilig kjøremaskin med den pressa tipper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Han jugde ikke når han sa at det var på tide med olje og filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Bruker du ikke Castrol ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Nei... Må jeg det? Bruker olje med de samme egenskapene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Bør vel ringe ess og bestille ny Reim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Nei... Må jeg det? Bruker olje med de samme egenskapene... http://images.bimmers.no/files/dxh39xqanhtlwvjz3oha.jpg[/img Neida, finnes mye annen olje enn bare castrol som duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 haha.... De har reim på romnes da, chris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 har kosa seg den oljen der ja:p Satt og kika på bilen for ettpar dager siden, men er litt treig når de gjelder bilkjøp:p Flott bil, og blir sikkert bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Det der var grisebillig, knappe 40.000 MED ESS presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå