steffe Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hei. Skulle helst hatt kjøpt ny gammel bil og ønsker da helst en 525d e61. Har økonomiske begrensinger så derfor blir det ikke av de nyeste. Har sett litt på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32901558 men syns muligens den er noe stivt priset, eller tar eg feil? Skulle eg gått for en nyere 520 lci til noenlunde samme pris? Har endel krav som t.d skinn(ikke sort), m-pakke, lav kjørelengde, servicer osv. Tar veldig gjerne imot innspill da jeg ikke kommer så langt på egen hånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Den E61'en der i Carbonsort med M-Sport er jo gull spør du meg Utrolig kul fargekombinasjon og! Så ut som at lakken kunne trenge en shinings da. Mange fordeler ved å heller gå for en LCI, kanskje tryggere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 kan anbefale den GL_sollid har liggende på forumet da jeg kjenner til denne personlig. Flott bil med riktig utstyr og lav KM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jo fin den til gl sollid men mangler helskinn og litt for mørk. Om eg går for en lci versjon vil eg bare ha råd til 520 og ønsker helst 525. Var og såg på og prøvde den eg linket til og var etter mitt synspunkt veldig bra men syns prisen var noe høg. Skulle shines før salg. Er det verdt å kjøpe med bilgaranti fra norsk bilgaranti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Denne er veldig fin. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33784174 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ta kontakt med Gaasen her inne. Importerer helt sikkert en bil etter dine ønsker Han som tok inn min, ikke annet enn positive ting å si om han. Gjerne ta kontakt på PM for mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Denne er veldig fin.http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33784174 Ikke M-sport eller automat jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 nei det er sant, jeg var litt skeptisk når jeg kjøpte min egen med 6 trinns manuell også , men nå synes jeg det er helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Er det så mye å spare på import? Må låne litt til ny bil og da er vel import uaktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Stod overfor samme valg da jeg kjøpte bil i sommer. Jeg endte opp på 520d LCI. Den har like mye hk som gammel 525d og har nyere og mer effektiv motorteknologi. Ikke like grom lyd, men jeg er veldig fornøyd med mitt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Er det så mye å spare på import? Må låne litt til ny bil og da er vel import uaktuelt? Jeg lånte penger for å kjøpe bil, og jeg handlet import bilen ble imoportert til meg på mine spesifikasjoner. Ta kontakt med gaasen. Gjerne fortell at du ble anbefalt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ok, takk skal du ha. Lånte du hos vanlig bank da eller elcon osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Den første bilen står jo ikke akkurat i sentrale strøk, så den blir nok ikke solgt til en som tilfeldigvis kommer inn i butikken. Jeg hadde prøvd å prute mye på den. Tipper du kan få den for 250-265 hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Prøvde å prute gjentatte ganger og dei kunne strekke seg til å gå ned 5000, så det ble ikke aktuelt. Så nå blir det nok en 520 lci om det blir ny bil. Har merket med den siste tiden når eg har snakker med forskjellige selgere at veldig få er innterisert i å gå ned på pris.... Når eg selger legger eg meg alltid litt høyere enn det eg ønsker slik at det ligger litt prutningsmonn. Svaret eg som oftest får er at "nei denne bilen er så bra priset". Trodde det var kjøpers marked eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Nå når renta er lav, og framtidsutsiktene er gode, er det selgers marked. Spesielt nå på våren når man skal handle "sommerbiler". Så selgerne vet at om ikke du handler, så gjør nestemann det.. Du skal heller ikke se bortifra at selgeren er nødt til å gi av provisjonen sin for at du skal spare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå