Gå til innhold

E30 M20B25. NYE BILDER. OPPDATERING SIDE 6 FERDIG LAKKERT!


Kennern1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager for dårlig oppdatering, grunnen er lite penger.. Men daa har jeg begynt med å pusse ned bagasjerommet og lakkert der jeg har pusset med en vanlig svart grunning. Jeg også begynt med "interiøret", jeg bruker bare noen tynne plater jeg hadde i garasjen fra før av,(usikker på hva de heter) Planen blir å skjule hjulbuene på begge sider og bygge inn batteriet.

Driver også å vurderer å lakkere lyktene mine helt røde med hvit ryggelys. Har kjøpt lakk som er til det på Koed:)

7hd3clrwut3q22w526lw.jpg

Bilde av under batteriet. begynte å se nærmere på det, woops så ble det et stort hull, bilde kommer i morgen!

i92faqj43wujyijf0am2.jpg

q5nlymekce7argo9rm12.jpg

Var lit overflate rust bak skilte også.

ss6yrbwdnpia8wdp6it3.jpg

Kommer ny oppdatering om ikke så mange dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått skjært til gulvplate, veggen som er mot baksetene og veggen som er mot lyktene. Ble egentlig ganske fornøyd! I plate mot baksetene skal det bli et basselement som jeg har planer om å kjøpe i morgen. Også har jeg tenkt til å få monter to veggplater som skal være på H side og V side.

Planen blir å trekke alt om i stoff eller kanskje i skai. :D

zaexx1cc0oajkeun5yg5.jpg

zmclxvi63akf0077fhcb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I går fikk jeg en pakke i postkassen, der lå det noen stickers jeg skal ha på bilen :D Jeg har også fått handla en sub og en forsterker hos torshovbil til 1500,- I morgen kommer det ny oppdatering fra bagasjerommet!

Suben og forsterkeren

9p5nn2yzq0yewrz51upj.jpg

Stickers! :)

1f39w9grncjnmxpalnxf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er jeg straks ferdig med bagasjen, mangler bare å trekke om og lit små plukk. håper det blir pent med trekket! Kommer en ny oppdatering når jeg er ferdig med å trekke om.

Neste jeg skal begynne på nå blir å få sveiset rus hullet under batteriet og lakkere hele bak fangeren :D

4aq0h7gm6jhtb6jypzow.jpg

n77s0usuukupkr5f9l1x.jpg

db1g2idave2zb5pw2smv.jpg

52xnuwr2pi0a16m22m4t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Jeg beklager for lite skriving i det siste, begynner å gå lit lei og har lite med penger så jeg får ikke gjort så veldig mye. Jeg har ihvertfall fått sveiset det rustet som var baki bagasjen og lakkert fangere.

Driver også å leser på teorien til bil, er bare 5 mnd til jeg blir 18! Sliter lit med motivasjon for tiden til å gjøre noe mere med bilen.

Men planene i vinter er:

Bytte topppakninger

Bytte bremser rundt om

Fikse bremselys

Nye dekk

Nye takrenne lister

Kanskje hel lakkering

Håper jeg får gjort alt dette i vinter, det hadde hvert supert!

Ha en forsatt strålende lørdagskveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...