Kennern1 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Beklager for dårlig oppdatering, grunnen er lite penger.. Men daa har jeg begynt med å pusse ned bagasjerommet og lakkert der jeg har pusset med en vanlig svart grunning. Jeg også begynt med "interiøret", jeg bruker bare noen tynne plater jeg hadde i garasjen fra før av,(usikker på hva de heter) Planen blir å skjule hjulbuene på begge sider og bygge inn batteriet. Driver også å vurderer å lakkere lyktene mine helt røde med hvit ryggelys. Har kjøpt lakk som er til det på Koed:) Bilde av under batteriet. begynte å se nærmere på det, woops så ble det et stort hull, bilde kommer i morgen! Var lit overflate rust bak skilte også. Kommer ny oppdatering om ikke så mange dagene!
Kennern1 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Da har jeg fått skjært til gulvplate, veggen som er mot baksetene og veggen som er mot lyktene. Ble egentlig ganske fornøyd! I plate mot baksetene skal det bli et basselement som jeg har planer om å kjøpe i morgen. Også har jeg tenkt til å få monter to veggplater som skal være på H side og V side. Planen blir å trekke alt om i stoff eller kanskje i skai.
Kennern1 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 Vurdere å selge felgene som sitter på bilen nå. Har lyst på nye felger , har funnet noen jeg har lyst på. Sier ikke hvordan type felger det er, men det jeg kan si er : 16" med ganske fin kant! Salgs link: viewtopic.php?f=18&t=233208
Kennern1 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 I går fikk jeg en pakke i postkassen, der lå det noen stickers jeg skal ha på bilen Jeg har også fått handla en sub og en forsterker hos torshovbil til 1500,- I morgen kommer det ny oppdatering fra bagasjerommet! Suben og forsterkeren Stickers!
Kennern1 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Hei! Nå er jeg straks ferdig med bagasjen, mangler bare å trekke om og lit små plukk. håper det blir pent med trekket! Kommer en ny oppdatering når jeg er ferdig med å trekke om. Neste jeg skal begynne på nå blir å få sveiset rus hullet under batteriet og lakkere hele bak fangeren
Kennern1 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Hei. Jeg beklager for lite skriving i det siste, begynner å gå lit lei og har lite med penger så jeg får ikke gjort så veldig mye. Jeg har ihvertfall fått sveiset det rustet som var baki bagasjen og lakkert fangere. Driver også å leser på teorien til bil, er bare 5 mnd til jeg blir 18! Sliter lit med motivasjon for tiden til å gjøre noe mere med bilen. Men planene i vinter er: Bytte topppakninger Bytte bremser rundt om Fikse bremselys Nye dekk Nye takrenne lister Kanskje hel lakkering Håper jeg får gjort alt dette i vinter, det hadde hvert supert! Ha en forsatt strålende lørdagskveld
Danniboy Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 stå på videre dette er en veldig fin bil og synes det er bra at det finnes flere folk som tar vare på e30:D
Kennern1 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Da har jeg handla nye felger ble da Klutch SL 1 felga Spec: 15x8,5 foran og bak. ET 17. Er 3,5 " kant :D Kommer dekk på til uken..¨
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 blir jo kjempe fint detta stå på !!!
Kennern1 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Da har jeg fått satt på de nye hjula! ble utrolig fornøyd Sitter på 195/45 dekk på Bra med strekk! Kommer flere bilder i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå