Sund.M3 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 gromme felger, må få ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Driver å forbereder event hel lakkering av bilen. Er lit usikker om jeg skal det, men driver ihvertfall med å fjerner lit overflaterust rundt om kommer noen bilder av det jeg driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Update? Flere bilder av felgene på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Hei hei! Da har jeg endelig fått motivasjon igjen til å fullføre prosjektet mitt. Har vært utrolig lat i det siste med å skrive her og drive med bilen. Men planene fremover er: Eu godkjenne bilen før jeg skal godkjenne senkesettet i vognkort deretter skal jeg begynne å gjøre grunnarbeidet før bilen skal sendes inn il lakkering. Lakkeringen vil skje i Mai mnd, lakkererenn venter egentlig bare på meg Jeg kommer til å oppdatere tråden min regelmessig fremover jeg satt på de nye felgene og senkesettet her om dagen, tok noen bilder som noen av dere har ventet på! må bare valse bak, så blir den lavere bak. Kjenner jeg gleder meg til at jeg blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Nydelig bil!, feltene var og utrolig kule på bil, lurer litt på sånne selv:-), hvordan senkesett har du?, noen bilder av bilen fra sida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Nydelig bil!, feltene var og utrolig kule på bil, lurer litt på sånne selv:-), hvordan senkesett har du?, noen bilder av bilen fra sida? Har bare de bildene jeg la ut nå dessverre Angrer ikke på at jeg kjøpte de i det hele tatt! Er ta technix justerbart senkesett, vurderer å kjøpe noe bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Hvorfor står ikke denne i oppkjørselen min ? ahh, må vel drømme litt til feeet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Hvorfor står ikke denne i oppkjørselen min ? ahh, må vel drømme litt til feeet bil! Haha, bra du liker det du ser kalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Bare en haug med penger som stopper meg ;p eller så hadde det blitt e34 m5 eller e30 mtech 2 ja liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 oi nå merket jeg motivasjonen min til å få min e30 på veien igjen vokste:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Bare en haug med penger som stopper meg ;p eller så hadde det blitt e34 m5 eller e30 mtech 2 ja liker dette bare å jobbe mye og spare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 oi nå merket jeg motivasjonen min til å få min e30 på veien igjen vokste:P hehe, har noen kompiser som ga meg motivasjon, han ene har en en grom e36 og han andre driver å bygger en e36 m3 som blir grise feet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Da har jeg klart å surra meg til å bytte bremseskiver og klosser foran på bilen. Ble ikke noen gromme skiver siden jeg fikk bosch skiver fra GS til en veldig rimelig pris! Har bremseklosser og skiver som jeg skal bytte bak også, men mangler bremsebånd til håndbrekket. Har også lagt opp til sideblink til H og V side. mangla oransje pærer og ett sideblink. Så nå håper jeg bilen er snart klar til EU kontroll som forhåpentligvis skal skje neste uke Var på tide med nye klosser. Klossene har laget ett dypt spor i skivene.. Oransje pærer og hvitt sideblink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Lekkert at du er tilbake med freshe bilder og planer! stå På Kenneth så blir dette bra til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Lekkert at du er tilbake med freshe bilder og planer! ståPå Kenneth så blir dette bra til sommern! Blir moro til sommeren Jako! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå