Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du først skal gå så grundig til verks så stemmer jeg for å bygge om til M3 front slik som den avbildet på forrige side :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg vært å henta non non deler. har henta panser, fanger skinne, h støtemper tårn med vange, ja nesten alt til fronten. bortsett fra plastikk deler.. kommer bilder ettervært.. har ikke startet å rettet den enda..

Takk for bilder!! fronten skal bli fin en gang.. men fikk skaffa meg gratis fanger så kommer til å bruke den med det første:) så bytte etter vært:)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått startet litt smått på bilen.. har for demontert bilen klar til å vise fram bilen til statensvegvesen. Derfor jeg må opp å vise dem bilen er fordi jeg skal skifte støttdempertårnet det chassinummeret står så bilen må bli plombert.

Bilen starta på første forsøk, ingen lekkasje i radiator.

Noe understels deler som må byttes, nedre bakre bærearm var knekt så hjule holdt på å dette av når jeg skulle kjøre inn på verksted, men har fått fikset det så nå sitter hjulet godt fast:)

Planer med bilen er å sette m frontfanger også fortsette med m styling rundt over ettervært. Bilen skal hellakkeres i samme farge, mellom slipt så legge nytt lag med klarlakk.

interiøret er helt strøkent ingen airbagger eller noe har gått..

fd89havm4p7sbkxvw9vn.jpg

9zhcu816mm9mql6ztem7.jpg

xqrehflwknuvlc3tm2c3.jpg

rv7dlj4mhbulvhxd5zil.jpg

7py7r812d6lqj9owpo9s.jpg

0h9nh5yy7q2hv5tj58ko.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Beklager at det har gått litt stille.. men har hatt masse å gjøre.. masse andre prosjekter. bilen er ferdig og kommer bilder.

Hadde olje lekkasje fra toppdekselt. da jeg måtte kjøpe nytt. for å bytte det må man ut med diesel dysene som satt som det rene helve******* fikk dem ikke opp og pratet med en mekaniker. det han sa var, hvis vi ikke får dem må dem borres ut. det vil å sende toppen til boring å gjening. DET KOSTER PENGER. men med lastebil verktøy fikk jeg løsna dysene (heldighvis) men endte med at dysene ble ødelagte. totalt på å bytte toppdeksel på bilen ble til sammen 18 tusen.. ja du leste riktig.. men totalt forbruk på bilen som du ser den ferdig er jeg på 180 tusen ca.. så skal ikke klage. bilen er verdt en del mere en det..

9j5eghf67icgllqdmauo.jpg

lzttjj1oeb86rzrjyae3.jpg

hlox1jbziwkrxgm2zxol.jpg

rgdyiwvne6m9xvg4tmpr.jpg

9a60a5ykevwnghonhq08.jpg

owtdbkb18tt28hmnku5u.jpg

bb6pd5qh357rwx9satx4.jpg

3yhrdz7td7rs4h8wm41t.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...