m-mann Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Dynavin spilleren i min e39 døde pluttselig i dag når jeg kjørte meg en tur, og jeg skjønner ikke hvorfor Har bare hatt den i 3-4 måneder... Prøvde først å resette men det hjalp ikke, så tok jeg den ut for å sjekke kablene og at sikkringen var hel, og der så allt fint ut. Det er lys i knappene på spilleren så den har jo strøm, så probleme må nok ligge i spilleren. Noen andre som har opplevd noe lignende eller kjennskap til dette?? Fikk spilleren med GS etter å ha prøvd 2 Hualingan spillere som virkelig var "made in taiwan." Så jeg gruer meg nesten til å komme med en spiller til, men har jeg ikke funnet noen løsning til mandag får jeg nok bare stikke innom. Er i allefall lei av trøbbel med disse spillerne, så vurderer nesten å sette inn busines'n igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Når du hadde spilleren ute koplet du fra kablene da? har en kammerat som hadde noelunde samme problemet, at det var lys i spilleren, men den fungerte etter å ha koplet fra alle kablene (Hovedkablene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Når du hadde spilleren ute koplet du fra kablene da? har en kammerat som hadde noelunde samme problemet, at det var lys i spilleren, men den fungerte etter å ha koplet fra alle kablene (Hovedkablene) Tok iso-kontakten, eller hva det nå er, når jeg sjekket sikkringen og satte den inn igjen. Men det så ikke ut til å hjelpe nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå