Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dynavin spilleren i min e39 døde pluttselig i dag når jeg kjørte meg en tur, og jeg skjønner ikke hvorfor :shock: Har bare hatt den i 3-4 måneder...

Prøvde først å resette men det hjalp ikke, så tok jeg den ut for å sjekke kablene og at sikkringen var hel, og der så allt fint ut. Det er lys i knappene på spilleren så den har jo strøm, så probleme må nok ligge i spilleren.

Noen andre som har opplevd noe lignende eller kjennskap til dette??

Fikk spilleren med GS etter å ha prøvd 2 Hualingan spillere som virkelig var "made in taiwan." :P Så jeg gruer meg nesten til å komme med en spiller til, men har jeg ikke funnet noen løsning til mandag får jeg nok bare stikke innom. Er i allefall lei av trøbbel med disse spillerne, så vurderer nesten å sette inn busines'n igjen! :P

Skrevet

Når du hadde spilleren ute koplet du fra kablene da? har en kammerat som hadde noelunde samme problemet, at det var lys i spilleren, men den fungerte etter å ha koplet fra alle kablene (Hovedkablene)

Skrevet
Når du hadde spilleren ute koplet du fra kablene da? har en kammerat som hadde noelunde samme problemet, at det var lys i spilleren, men den fungerte etter å ha koplet fra alle kablene (Hovedkablene)

Tok iso-kontakten, eller hva det nå er, når jeg sjekket sikkringen og satte den inn igjen. Men det så ikke ut til å hjelpe nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...