haybimmsen Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 noen som har denne delen til me som dem kan putte i en konvolutt å sende? er et filter tror jeg til vinduspylerdysen på panser kom med pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Del nummer 13 (Tipper det er den samme som du trenger): http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _cleaning/ Delenummer: 61661389040 Pris hos GS Bildeler: 42,76 NOK Tipper den koster det samme hos Brages i Ålesund, så og kjøpe denne brukt er vel litt.. snålt? Ellers finst det vel huggeri i Ålesund hvor du kanskje kan være heldig og få en gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Ja det kan sikkert virke litt snålt det her:p men brages bil Ålesund har pr. Dags dato aldri greid å hjelpe me med noe som helst, ikke uten e skal ha meg bil der til flere hundre tusen, å dem lokale huggeria her i området gidd jeg ikke å krangle med lenger, dem sto å skulle ha 300 spenn for en stk brukt brmseskive fremme, i tilleg skulle den skiva ikke engang på en bil, men på en felgdreiebenk som e drive å laga, så det førte til at e kasta det ut av fingrane mine å kjørte på Biltema og fikk 2 nye til 299:p så spurte her i tilfelle noen hadde liggandes:p har vært heldig med slikt før her på bimmers! Men ser ut som e bare bestille ifra koed når e skal ha mi neste bestilling:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja det kan sikkert virke litt snålt det her:p men brages bil Ålesund har pr. Dags dato aldri greid å hjelpe me med noe som helst, ikke uten e skal ha meg bil der til flere hundre tusen, å dem lokale huggeria her i området gidd jeg ikke å krangle med lenger, dem sto å skulle ha 300 spenn for en stk brukt brmseskive fremme, i tilleg skulle den skiva ikke engang på en bil, men på en felgdreiebenk som e drive å laga, så det førte til at e kasta det ut av fingrane mine å kjørte på Biltema og fikk 2 nye til 299:p så spurte her i tilfelle noen hadde liggandes:p har vært heldig med slikt før her på bimmers! Men ser ut som e bare bestille ifra koed når e skal ha mi neste bestilling:p Koed skal sikkert ha 169 i frakt, GS er mye billigere på frakt. Har faktisk bestilt en god del fra GS i det siste, delen er litt dyrere, men frakten mye billigere så alti alt blir det faktisk billigere en både koed og schmiedman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja det va frakta e tenkte på med tanke på koed, derfor e lurte på om noen villa sendt i en konvolutt:p men takk allikavel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå