Gå til innhold

Del til vindusspylersystem, e36 ØK

haybimmsen
 Share

Anbefalte innlegg

Del nummer 13 (Tipper det er den samme som du trenger):

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _cleaning/

Delenummer: 61661389040

Pris hos GS Bildeler: 42,76 NOK

Tipper den koster det samme hos Brages i Ålesund, så og kjøpe denne brukt er vel litt.. snålt? :oo:

Ellers finst det vel huggeri i Ålesund hvor du kanskje kan være heldig og få en gratis. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan sikkert virke litt snålt det her:p men brages bil Ålesund har pr. Dags dato aldri greid å hjelpe me med noe som helst, ikke uten e skal ha meg bil der til flere hundre tusen, å dem lokale huggeria her i området gidd jeg ikke å krangle med lenger, dem sto å skulle ha 300 spenn for en stk brukt brmseskive fremme, i tilleg skulle den skiva ikke engang på en bil, men på en felgdreiebenk som e drive å laga, så det førte til at e kasta det ut av fingrane mine å kjørte på Biltema og fikk 2 nye til 299:p så spurte her i tilfelle noen hadde liggandes:p har vært heldig med slikt før her på bimmers! Men ser ut som e bare bestille ifra koed når e skal ha mi neste bestilling:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan sikkert virke litt snålt det her:p men brages bil Ålesund har pr. Dags dato aldri greid å hjelpe me med noe som helst, ikke uten e skal ha meg bil der til flere hundre tusen, å dem lokale huggeria her i området gidd jeg ikke å krangle med lenger, dem sto å skulle ha 300 spenn for en stk brukt brmseskive fremme, i tilleg skulle den skiva ikke engang på en bil, men på en felgdreiebenk som e drive å laga, så det førte til at e kasta det ut av fingrane mine å kjørte på Biltema og fikk 2 nye til 299:p så spurte her i tilfelle noen hadde liggandes:p har vært heldig med slikt før her på bimmers! Men ser ut som e bare bestille ifra koed når e skal ha mi neste bestilling:p

Koed skal sikkert ha 169 i frakt, GS er mye billigere på frakt. Har faktisk bestilt en god del fra GS i det siste, delen er litt dyrere, men frakten mye billigere så alti alt blir det faktisk billigere en både koed og schmiedman. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...