Lex-Talionis Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Ja den gikk omtrent på 5 da Derfor jeg trodde register var feil eller noe. Dyse nr 3 slapp ikke gjennom ei dråpe.
Lex-Talionis Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 SKudde ikke opp å sjekka. Men regner med at den var tørr siden 3èrn ikke åpna? jeg fikk starte med nye plugger, men gikk vondt (5sylindre) så derfor tok jeg av railen og sjekka dysene.
Lex-Talionis Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Tror dere det er dette som har fucka den opp sånn ?
T. Thøgersen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg ville absolutt ordnet PC med tilgang til sprutet, så du kan se over oppsettet. Der kan det evt komme opp feilmeldinger hvis det er noe slikt. Kanskje ikke noe konkret hjelp, men før eller senere kommer du til å trenge å ha tilgang til sprutet.
Lex-Talionis Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Ja, skal prøve å komme meg online i helga men når det var ei dyse som var ødelagt så vil den gå veldig vondt eller? Håpa liksom på at det var den ødelagte dysa som gjorde det
T. Thøgersen Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 En dyse som ikke fungerer hjelper vel ikke akkurat på, nei.
Emihol1 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 9,7 er FET. still ned bensintrykk til 2.5 barpå tomgang er afr rundt 12.15 bra, samme gjelder småkjøring, mens på full pupp skal den ligge under 12 ca. 11.5 og.. men ikke for lavt. jo lavere afr er, jo fetere går den, for mye bensin hva er AR? min m50b25 går jævla fet, men har ikke fått feilsøkt noe..
D.Toft Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 afr er Air Fuel Ratio, altså blandingsforhold mellom luft og bensin hva er gjort med din motor? helt orginal? tipper lambda sensor deffekt
Emihol1 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 afr er Air Fuel Ratio, altså blandingsforhold mellom luft og bensinhva er gjort med din motor? helt orginal? tipper lambda sensor deffekt m50b25 non vanos 92 mod. porta og chippa. gikk rent hos tidligere eier ( kjøpte motoren å satt den i min bil ) kan det være at kammen står feil? er justerbart kamdrev på den.. ( jeg bytta topp pakkning på den, før jeg satt den i min bil ) har sjekket lamda og lmm, men begge fungerer.
D.Toft Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 sjekk kam timingen du om du har rørt på greiene. er veldig kjekt å sette seg noen referanse merker når man demonterer registeret.
GoldPearl_E30 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Ett par opplagte spørsmål bare, ser ikke d er skrevet noe om d her(tror jeg).... Har du lagt opp nytt elnett? 100% sikkert at alle dysene er kobla rett? Sjekka at TPS føler teller riktig vei(så den ikke starer på 100% og går nedover)?
Lex-Talionis Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Bruker org dysenettet. Så det er riktig. Men når jeg.får bytta ut den ødelagte dysa vil vel motoren bli litt mer normal ? Den slapp jo ikke ut noe. Tps har jeg kobla som det stå i instruksen:)
Lex-Talionis Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Åssen kan jeg evt sjekke hvordan den teller? Har m50 tps, monterte den slik at akslingen fra gasspjeld går fritt uten å butte noen form i tps når jeg vrir på gassen. det er riktig ikke sant?
Kvasi Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Hvis du kobler ledningene motsatt vil verdiene komme ut motsatt. Men, hmm.. tpsen må vel kalibreres i sprutet vil jeg tro? Må det i mitt iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå