BmwDieselPower Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Har liggende en til m30, tenkte jeg skal gjøre den litt om og bruke den på tdsn:) Tdsn står enda, venter på svar fra verkstedet som skal fikse den;) Har nye lager i demper tårna, så da får jeg vell sjekke demperne:) Det smeller no jævelig:p
BmwDieselPower Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Nå har jeg bestilt sort lamin-x så nå blir det spennende og se hvordan M'en blir med sota us lykter;) Bestilte også gs klistremerker og autosol:)
BmwDieselPower Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Ny vasket bil:) Å noen ute bilder:) Sorry for dårlig kvalitet. Må skaffe meg et speilrefleks kamera, iphone duger ikke!
BmwDieselPower Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 BMW: 1, iphone: 0. Helt riktig;)
BmwDieselPower Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Må si jeg ble mektig imponert av felgrensen fra Muc Off:D Før: Etter: Nå gjenn står det bare ei runde med autosol så er de klare til sommer'n;)
Kristian Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Kjekt å se at lakken på senteret fortsatt sitter står den på coiloversa nå? Er det annen eksos også?
Morty999 Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 BMW: 1, iphone: 0. helt riktig, iphone møkka skal aldri jeg ha amrikansk skrot det og som alt annet fin bil, fint med oransje blink også
BmwDieselPower Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Kjekt å se at lakken på senteret fortsatt sitter står den på coiloversa nå? Er det annen eksos også? Lakken sitter godt den:) Nope, sitter H&R senkefjørene jeg kjøpte av deg, men coiloversene kommer på igjenn om en måneds tid;) Eksosen er den samme så go lyden er der;)
BmwDieselPower Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 BMW: 1, iphone: 0. helt riktig, iphone møkka skal aldri jeg ha amrikansk skrot det og som alt annet fin bil, fint med oransje blink også Noe amerikansk er litt kult, men da må det være dodge ram diesel:) Synes begge deler er fint;)
BmwDieselPower Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Før: Etter: Ikke sikkert det er godt å se på bildet, men ble stor forskjell:)
BmwDieselPower Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Tusentakk:) Gleder meg til å få på sommerhjul nå
BmwDieselPower Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Tenkte og legge lamin-x på frontlyktene på E28'n, hvordan gjør dere det? Får det ikke til og forme seg etter lyktene:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå