BmwDieselPower Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Bilder kommer ikke før imårra:(
BmwDieselPower Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Takktakk:) Tds'n stakkar står ute:( Har stått på vent til lommeboka sa det var greit:p Skal igang med den rett etter nytt år;) Da blir den kjørt til fyksen på lillehammer:)
BmwDieselPower Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Var ikke mye rust i golvet her nei:) Bare overflate:)
BmwDieselPower Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Da har jeg bytta 1 hjullager og 2 støtdemper tårnlager:) Da står det igjenn bare oljelekkasje og eksos:) Hvordan er bt på uorginal eksos? Er uorginalt på min og jeg har ikke orginal eksosen. Bryr de seg bare om lydnivået på enn så gammel bil?
Spankus Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 hvis du ska te otta og vise den så ville e ha sjekka dæ fyst.. Veit kje kor mange ganger døm ha kverrulert på alt mule rart mæ bilen e ha haft.. Men max støynivå 90db ved ett gitt turtall ? Søk litt på dæ
BmwDieselPower Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Da ska e jer de:) tusentakk:)
BmwDieselPower Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Da må jeg kjøpe orginal eksos eller sportseksos men papirer skal jeg få godkjent M'en:( Noen som har??
Tzunami Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Jeg vil tippe 525tds e39 / e34 har samme eksosanlegg, iallefall tilnærmet.. Vet du hvilken størrelse det er originalt? skal til å sveise litt eter nyttår, så da er det greit å vite litt hva man trenger
Kristian Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Ser ikke ut som at denne har hatt det særlig godt etter at jeg solgte den, som fryktet desverre. Bra den får en nye eier, håper den blir tatt vare på
BmwDieselPower Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Jeg vil tippe 525tds e39 / e34 har samme eksosanlegg, iallefall tilnærmet..Vet du hvilken størrelse det er originalt? skal til å sveise litt eter nyttår, så da er det greit å vite litt hva man trenger Fikk tak i et fra E28 518 som jeg svæiste om igår som gikk igjennom med glans:) Men må kjøre pent, tror ikke det er bra og kjøre med, bare et enkelt 2" rør med 2 potter:p
Tzunami Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 525tds har vel 2,5"? eller har jeg missa helt? Edit: misforståelse trodde du snakket om tds'n
BmwDieselPower Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Ser ikke ut som at denne har hatt det særlig godt etter at jeg solgte den, som fryktet desverre. Bra den får en nye eier, håper den blir tatt vare på Var med og hente den når førre eier kjøpte den av deg på oppdal:) Den har hatt et hardt liv siden du solgte den ja:( Men nå blir den tatt vare på fra nå av:) Blir litt rustsvæising og diverse:) Og nytt innteriør;) Var og viste den på bt idag og det "riktige" senkesettet du sendte med var feil:( Var ikke det som står i vognkortet så ble avskiltet:( Så nå må jeg kjøpe nytt sett så på hjulstilling og på bt og vise den igjenn:p
Kristian Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Ser ikke ut som at denne har hatt det særlig godt etter at jeg solgte den, som fryktet desverre. Bra den får en nye eier, håper den blir tatt vare på Var med og hente den når førre eier kjøpte den av deg på oppdal:) Den har hatt et hardt liv siden du solgte den ja:( Men nå blir den tatt vare på fra nå av:) Blir litt rustsvæising og diverse:) Og nytt innteriør;) Var og viste den på bt idag og det "riktige" senkesettet du sendte med var feil:( Var ikke det som står i vognkortet så ble avskiltet:( Så nå må jeg kjøpe nytt sett så på hjulstilling og på bt og vise den igjenn:p Okei. Hva som var feil da? Jeg har jo vist den på bt en eller to ganger med de fjørene i mitt eie. Mulig jeg har et sett med fjører da, om det er det som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå