Gå til innhold

Ombygging BMW E39 523ia -> M5 [Nye bilder]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vell kanskje fortelle at da er denne bilen på veg til Tyskland, blir bra!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vel, etter et par dager med svært variabel internett sitter jeg nå på Tegel lufthavn i Berlin og venter på fly hjem til Norge. Det går ikke an å forklare med ord hvordan dette kommer til å bli. Her bli det kun bildene som taler for seg selv. Det meste av delene som blir brukt er fabrikknye deler utenom motor og gir, ellers blir det en perfekt konvertering til E39 M5. På grunn av mye jobb og sommerferie så kommer det til å gå litt tregt, men vi satser på at bilen er ferdig i slutten av Juli. Dette håper jeg kan bli Norges fineste M5, det vil vise seg snart.

Mer info, video og bilder kommer!

Skrevet

Her er noen bilder av et prosjekt som "vårt" verksted var sterkt delaktige i. Helt fra idè til sluttprodukt. Her er mange finesser som ikke alle oppdager ved første øyekast, og en helt sinnsyk lakkjobb. Utrolig tøff farge som er hentet fra en MAN V8 Lastebil:) Grå når det er mørkt og effektlakk når det er sol på:)

Bilen er en stock 316:) ... Er forøvrig til salgs denne om noen er intr. Men er altså tysk chassi på den. De selv mener at dette er en av Europas best bygde M3`er. Og da tenker de nok ikke på effekt, men kvalitet og finish.

Interiørbilder kommer!

vpx0m1lo59xhu3690ar3.jpg

551j7v5p48hag0wa5t19.jpg

727idyue670qqjqf7bv6.jpg

yhp19h3ifwtorwr3ml55.jpg

z8gqeyvezhkywdspb55u.jpg

423hyhny7krdfgy9dfbd.jpg

yhxzyiyaxyohnhxauaj1.jpg

ltqzw14e7g0itse6d8du.jpg

cq3qk2c4q9w8rgtk25xz.jpg

zru3c736uszsldkkbf36.jpg

v90h16930ulv6wz5274i.jpg

yakrtdx5yt3q5llxkak9.jpg

Skrevet

Rocky_Mountains_9-2007_020.jpg

Hva tror folket om denne fargen:) Det blir nok kombinert med sort skinn, kanskje nappa - og hvit/rød belysning i kupeen:)

Kupeen: (Blir jo selvfølgelig M5 instrumenthus)

zr2b2ez7n8ee91zkk2wy.jpg

Skrevet

M5 fortjener en sprek farge syns jeg. Er nok av sorte og sølvgrå E39`er på veiene (uten å si noe negativt om de fargene, men som sagt - M5 trenger noe som er litt wow.)

Skrevet
M5 fortjener en sprek farge syns jeg. Er nok av sorte og sølvgrå E39`er på veiene (uten å si noe negativt om de fargene, men som sagt - M5 trenger noe som er litt wow.)

Absolutt enig! M5 er jo spesielt, og fortjener "Wow faktor"!

Og bare elsker M5 instrumenthuset. Heilt rått!

Skrevet

Hehe.. er alt annet enn bling slik jeg ser det, bare en fin touch. Men det får vi se.. Delte meninger om det vil det bli uansett. Hva om BMW finner på å endre farger snart?

Skrevet
Hehe.. er alt annet enn bling slik jeg ser det, bare en fin touch. Men det får vi se.. Delte meninger om det vil det bli uansett. Hva om BMW finner på å endre farger snart?

Har ikke noe godt svar på den akkurat :mrgreen:

Skrevet

Marrakech er fint, men syns den hører hjemme på X1:)

Skrevet

Da har vi endelig bestemt farge, og landet på Petrol Mica som er en farge fra Individual-programmet til BMW. Skal forsøke å få til et Individual interiør i Creme eller Beige også. Mulig det blir fabrikknytt, må se litt an på budsjettet men sikter ganske høyt nå!

106904d1274722203-bmw-individual-petrol-mica-pics-dsc_2441-medium-.jpg

Petrol Mica er en farge basert på carbon svart, men har et blågrønt skjær i seg - og skifter en del farge i sollys:) Utrolig pent- og meget riktig farge for en M5 :) Skal sikkert selge denne bilen og må tenke litt på det også, er nok verre å selge en knallrød M5 selv om det er utrolig tøft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...