Bjørnar_ Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Har hatt den nye bilen siden Lørdag nå, og da har det utrolige skjedd. Nå lyser motorlampe gult og indikerer vel en feil på et eller annet. Instruksjonsboka sier at det kan være dårligere effekt i motor, og at det kan være noe feil på eksos-systemet. Bilen kjennes helt normal ut, ingen indikasjon på noe som er feil når man kjører den. Noen som har noen forslag til hva dette kan være? Regner med Stenshagen tar ansvar for dette og ordner det siden bilen har garanti der, men tenkte å sjekke her om noen kan ha vært borti samme feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Blir veldig vanskelig å gjette sånt.. det beste å er få den inn på en diagnose, stenshagen skal sikkert ha rundt 1000,- for å gjøre det så dra til et annet verksted og få det sjekket.. be om utskrift av hva som ga utslag og klag hvis det evt blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja, tenker det selv også at det må sjekkes på verksted uansett. Men jeg har nok ingen planer om å betale noe av det siden bilen er kjøpt med garanti og jeg har hatt den i 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Den ser jeg! vet du om garantien dekker motorfeil? da er du jo dekket uansett gi oss update når du har vært hos stenshagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Det står ikke noe spesifikt i kontrakten min om hva den dekker og ikke, men går nå ut ifra den dekker feil som oppstår som ikke går ut på at slitedeler er ferdige osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Har da vært å fått sjekket bilen, og det er noe krøll med AGR-opplegget som skyldes problemene. Heldigvis fant de feilen med engang på Sulland Hamar, og Stenshagen Oslo tar regninga så lenge jeg har garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Vet ikke helt eksakt hva det var de skulle skifte, men det var nå ingen fare å kjøre med det 1,5 uke til bilen skal inn. Har vel med det opplegget som brenner avgasser å gjøre kanskje. Satse på vogna er i storform etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå