Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit evnt en ca pris på og lakere og nedpusing av en E39, enten i samme farge som den er i nå, som er blå, eller i svart? Kanskje noen som kan gjøre det svart? Bilen har litt rust men bare overflate, ingen bulker utenom sideskjørte, men kjøper nye.

Skrevet

Det lønner seg ikke Tommy, den lille rusta som er på kjerra di, kan du fint flekke ut, uten at det blir for ille;) Eller i værste fall la være. Du vil aldri få igjen de pengene på den bilen:p Fått tak i senkesett btw?

Skrevet

Skal lakkere min e39 litt over påske i Polen. Tar begge bakskjermer, en dør og panser for ca 3000. Skal gi tilbakemelding på jobben når det er gjort! Og før folk begynner en stor diskusjon om polakker og arbeid etc, så er det et sertifisert verksted som drives av bestekompisen til faren til en av mine beste venner (som har polske foreldre). Er det bra så kan det være et godt tips til andre!

Skrevet
Skal lakkere min e39 litt over påske i Polen. Tar begge bakskjermer, en dør og panser for ca 3000. Skal gi tilbakemelding på jobben når det er gjort! Og før folk begynner en stor diskusjon om polakker og arbeid etc, så er det et sertifisert verksted som drives av bestekompisen til faren til en av mine beste venner (som har polske foreldre). Er det bra så kan det være et godt tips til andre!

Gleder meg til tilbakemelding!

God tur;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...