ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg hadde bilen min på sånn teflonbehandling for nesten et år siden. Nå holder forfangeren min på å smuldre opp. Jeg finner fler og fler felt hvor klarlakken mangler. Bilen er fra 2008 så sku no tro at klarlakken var bedre enn det. Har jeg rett til å reklamere på dette siden er vel bilpleiesenteret som har et ansvar å se om de ikke fjærner formye klarlakk? Tok en behandling med 6 års garanti. Første flassingen av klarlakk kom etter 1 uke og det klagde jeg på. Nå har jeg en 4-5 felt uten klar lakk. Dette er på plasser som er laget av plast. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 6 års garanti - sier seg selv - KLAG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå