Mr. Alpina Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Da er Dynavin spilleren montert, veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Da var det på tide med en liten oppdatering, mye har skjedd siden sist! Bilen er blitt hellakkert hvit Har ikke fått tatt den på photoshoot enda så er bare iPhone kamera foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Da er jeg endelig ferdig med å rense og farge skinninteriøret Hellbeige 2 Brukt vel 4 dager nå. Swissvax produkter. Gikk over hele frampartiet med farge, mens bakpartiet har jeg ikke brukt farge da det ser helt nytt ut Veldig fornøyd med alle produktene! Anbefales! Leather cleaner forte Lighter gass Individuell farge Glaze Melk Elefant fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 wow, ble stor forskjell! good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Såg ut som en pen bil dette. Eneste jeg ikke likte var felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå