Boddiz Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hva heter disse felgene? http://www.jannousiainen.net/hobbies/bmw/images/E46_clubsport.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Vanskelig vinkel å se ifra, men temmelig sikker på at det er style 72, originale BMW felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Bmw style 72 heter de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ja stemmer nok det - så bra det er noen som har STÅLkontroll =) Neste spørsmål: Er dette "Clubsport-felger"? Evnt hvilken e46 coupe pakke fulgte disse med originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ja disse følger med orginalt Clubsport, pakken heter Mtech2 som kom orginalt på clubsportutgavene, eneste at vingen er orginal og leppene helt nederst på frontfanger var sorte for og få et mer sportspreg på denne utgaven. Var også utstyrt med M understell, og en fantastisk 3.0l motor på 231 hk, husker ikke helt om den kom i flere motorstrl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ok, da har jeg fått svar på det jeg lurte på =) Var info om felgene jeg var ute etter. OT: 325ci med m54/192 var også å få i clubsport vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Man fikk Clubsport i 320i, 325i og 330i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå