flobben Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Selger mine sommerfelger da nye er innhandlet. Har brukt disse to sesonger, mye gummi igjen. Dekk:Hankook evo s Foran 235/35/19 et30 Bak 265/30/19 et30 Felgene har ikke kast og er 100% runde. Ikke noen vibrasjoner når man kjører. De ser veldig pene og fine ut. Polert og passet veldig godt på. Ett bittelite merke fra kantkjøring på ene fremfelgen. Har dessverre ikke bilde av "skaden" tilgjengelig. link felgimport Ser helst at de hentes i Oslo-området. Pris= bud, men ser for meg 8000+ Beyern felger er spesiallagd for BMW, og er kvalitets felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Ser jo fine ut dem der da:) Dem ser veldig lik ut dem felgene jeg har sett på. Men merket heter Zito tror jeg.. Men jeg har ET35 på min.. Hvordan vil det gå med ET30 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei, det gikk veldig bra på min, eneste er at det har subbet noe hvis jeg har hatt mye tyngde bak og dumpene har blitt veldig store. Virker også som at det gikk seg til, og siste året tror jeg det subbet engang. (tre stykk mann i baksetet). Mitt inntrykk er også at rettningsstabiliteten faktisk er bedre på disse en på de nye jeg har nå med et35, men det kan være litt subjektivt. Men alle som kjørte bilen min med de hjula, skrøt veldig av hvor rettningsstabil den var. Det er heller ikke noe stress å la deg prøve dem litt hvis du ønsker det. Beyern felgene er også etter hva jeg har skjønt av veldig god kvalitet. Ikke noe antydning til flassing eller urundheter eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 opp og hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Har du solgt disse felgene ennå eller? Du har ikke et bilde av bilen i sin helhet med dem felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 akkurat her så har jeg bare de som ligger i tråden om bilen. som tydeligvis bare var dette som jeg ikke hadde lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Dem ser jo flotte ut:) Bilen din ser veldig lik ut som min må jeg si;) hvor i Oslo holder du til? Jeg skal nedover idag.. Kan jeg få nummeret ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå