Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå målt nøye, og det er ikke tegn til eksos i kjølevæska. Da slipper jeg å tenke på det. Tror det var e34'ns julegave til meg! :D

Den skal få ny vannpumpe, termostat, og noen pakninger om noen dager. Skal prøve få tatt en del bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, neida, trodde nesten ikke på det selv, så sto dritlenge å pumpa på den greia :P

Har lekkasje under vannpumpa som sagt. Men virker nesten som jeg har litt høyt trykk i kjølesystemet siden jeg får så mange lekkasjer på rad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått demontert viskosekoblinga og montert vannpumpa nå. Får satse på at det blir tett. Misliker papirpakninger.. Betaler gladelig 5-10 ganger mer for gummi :P

Gikk overraskende lett å demontere koblinga. Svær vannpumpetang på muttern, og en skrutrekker til å holde igjen så behøvde jeg nesten ikke bruke makt engang.

jm9cpa605cnbe81km7xw.jpg

qlio3nbm6te7oolj5kyn.jpg

Da er det bare å vente på at dama kommer hjem fra jobb så hu kan kjøre meg et sted jeg får kjøpt pakningssement :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjenner til det der :D Jeg slet i flere måneder med akkurat samme problemet på min E32 735. Skifta toppakning, vannpumpe, termostat og alt det der, ble aldri klok på noe som helst, vet hvor irriterende det er :D Jeg fant tilslutt ut at det var varmeregisteret som lak vann da -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...