Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke veldig komplisert nei.. Vært borti det meste med den nå føler jeg. Morty er god motivasjon! ;)

Tingen er vel at det er en veldig god bil når den virker, så kan jo ikke akkurat gi opp heller :lol:

Sitter å venter på at den skal varmes opp nå, slik at jeg får lufta den skikkelig! Bildeupdate kommer i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og kjørt noen timer på det fine føret nå, og alt har virket bra 8)

rb9xq3s0e22i55c72x2a.jpg

Pakningssement! :)

82g7m4pbf2y5et044k8h.jpg

Slangen her var et helvete å få på av en eller annen grunn. Ser ikke helt bra ut heller..

h7jcr2uadg5y0motb09a.jpg

All klaring er god klaring? De forrige hadde subbet reimhjulet, og det var nesten gjennom slangeklemma.

m7b7hvqsb41z6t22yxe7.jpg

b3kt1fipsnsr98btdzxm.jpg

Lufting:

it8xkcbh69uy5n9rfoql.jpg

hg7pa58pa37oxukatuhh.jpg

Bonusbilde:

870ue6kiwc9top1l7bmz.jpg

Fin utnytting av plassen på parkeringsplassen til kjøpesenteret! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte til Oslo nå. Fikk et snittforbruk på 0.84l/mil i følge kjørecomputeren, i kramsnø, og uten å prøve veldig. Synes ikke det er så ille! :)

Sitter nå på Gardermoen og skal til Estland noen dager, så blir spennede om jeg både får start på bilen, og kommer meg ut fra den nedsnødde parkeringsplassen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke noe spesielt å komme med her nå, men følte jeg nesten måtte dele dette!

Kjørte bilen for første gang på en uke nå, og den oppførte seg som om den var ny. Det var INGENTING galt. Ingen vibreringer ei heller noen ulyder. Det er noe jeg ikke har opplevd før i denne bilen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har nok fortsatt sine problemer, så tror ikke det varer.

Ikke misforstå, jeg har hatt masse glede av bilen, og ville aldri brukt så mye tid og penger på den hvis den ikke var fantastisk. Bare litt irriterende at det alltid skal komme noe nytt så fort jeg er ferdig med å fikse det forrige problemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fylte på en drøy liter kjølevæske for to uker siden, tenkte jaja, kan være på grunn dårlig lufting eller noe, men i dag tidlig kom varsel igjen..

Glykoliker denne altså. Har sett etter lekkasjer, men ikke funnet noen. Får sjekke nøyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg krype til korset og ha bilen på verksted?

Kom en ny ulyd fra drivverket i går. (I tillegg til ulingen). Det er en slags dunkelyd som høres ut som kommer en gang per omdreining på mellomakselen. Har sett under, men finner ikke noe som jeg ser er galt. Eneste måten jeg kan tenke på for å feilsøke videre er å jekke opp bilen i bakkant og få det til å snurre.. Det er ikke noe jeg risikerer livet for, så da må jeg nesten ha tilgang på løftebukk.

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro jeg ikke har sett det før..

cdpaa9ksnhv8di6e7w76.jpg

Hardykoblingen subber altså i innfestingen til girspaken! Ikke det jeg har modifisert engang, men det orginale. Skjønner ikke hvordan det er mulig.

mygiidp9flui0lpn3kp8.jpg

Fant også ut at jeg har en kjølevæskelekkasje til :evil:

wpbew6w2iiz95jqndrus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...