Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt begrenset hva jeg har råd til nå som jeg er student, så må nok sikle lenge på felger og coilovers.. Har sommerjobb nå, og skal se om jeg får skaffet meg deltidsjobb i høst! Litt må jeg stå på også :D

10min med autosol og de blir blanke igjen! :) Jo mer du bruker, og jo hardere du gnir det inn, jo bedre blir det :)

Ser den! Ikke lett med bil når man ikke tjener penger gitt :P

Skrevet

Ikke med 535'n iallefall :lol:

Nå har forbruker gått ned fra 2.5l/mil til 0.9l/mil også :)

Tenkte over at eksosen hang litt lavt i går. Gummifestet på midtpotta hadde falt av da den skrapet nedi her for litt siden. Nytt ble bestilt, og det er fikset midlertidig med grov strips!

Er sykt gøy når "alt er som det skal"! Spesielt når det er såpass lenge mellom hver gang, hehe :P

Skrevet

I det siste har jeg måtte dra den på startern og gi gass for at den vil starte.. Tar 3-5 sekunder hver gang.

Skal se om jeg får sjekket tomgangsregulatoren i helgen. Noen andre forslag jeg kan sjekke samtidig? :)

Skrevet

når jeg hadde bensin lekasje på min måtte jeg også dra den litt på starteren å gi gass

• 3 weeks later...
Skrevet

Monterte de på stedet jeg kjøpte de :)

I går ble det kjøretur til Lillehammer for å kjøpe Swissvax. Så hjem og koste seter noen timer ;)

Kommer bildeupdate i dag :)

Skrevet

YES! Bilder!

Har vært på utkikk etter skinn siden jeg kjøpte bilen, og fant noen litt rimelige nå. Da var det bare å kaste seg i bilen for å hente.

rycgm158avby88vc0n5p.jpg

Jeg kommer til å savne armlenet.. De var fantastiske. (Det er delebilen som setet står i der)

Bildene fra annonsen:

r627qqocw0pfdinshgs1.jpg

69h7r0m2riaouyxfcqvx.jpg

xedrlk70nthfm75m90f6.jpg

Mine bilder fra behandlingen:

Før:

hv36xdzfyiadfun386fr.jpg

Etter:

g5akd0tnmwt6inkp1u1y.jpg

aqxotxp1lh2burczl6zn.jpg

3enxiywego4n6hnfh7m4.jpg

uvywyo6tmr7bftqzessz.jpg

bwsm68qem4kyoty0x7ws.jpg

Hadde også ut bryteren til bremselysene. Åpnet og reparerte den. Skal se om jeg setter den inn igjen i kveld, så det endelig blir bremselys for godt :P

3p5w97wc2t922ljca0a7.jpg

Skrevet

Smuuud, grattis med skikkelige seter da :) synd de ikke har armlene. Det er jo egentlig et must!

Skrevet

Har ikke fulgt så nøye med her! Ble bra med skinn! Armlener selger folk grisebillig på bimmerforums. Gleder meg til kw2!!

btw, ser du driver å styrte med dysene dine? Jeg og synes 535'en min er litt daff og det tikker veldig under panseret på varm motor, når den er kald er det bare littegrann på tomgang, alle ventilene er justert til 0,030mm og ingen slitasje på kam, vippearmer osv. Men en dag tok jeg og holdt ett skrujern inntil dysene og hørte godt en høy tikkelyd av alle sammen, er snart det eneste jeg ikke har skifta på denne motoren så er vel veldig sannsynelig at de er dårlige?

Tikker den ikke i det hele tatt din nå eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...