Michaelw Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Litt begrenset hva jeg har råd til nå som jeg er student, så må nok sikle lenge på felger og coilovers.. Har sommerjobb nå, og skal se om jeg får skaffet meg deltidsjobb i høst! Litt må jeg stå på også 10min med autosol og de blir blanke igjen! Jo mer du bruker, og jo hardere du gnir det inn, jo bedre blir det Ser den! Ikke lett med bil når man ikke tjener penger gitt
evi Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Ikke med 535'n iallefall Nå har forbruker gått ned fra 2.5l/mil til 0.9l/mil også Tenkte over at eksosen hang litt lavt i går. Gummifestet på midtpotta hadde falt av da den skrapet nedi her for litt siden. Nytt ble bestilt, og det er fikset midlertidig med grov strips! Er sykt gøy når "alt er som det skal"! Spesielt når det er såpass lenge mellom hver gang, hehe
evi Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 I det siste har jeg måtte dra den på startern og gi gass for at den vil starte.. Tar 3-5 sekunder hver gang. Skal se om jeg får sjekket tomgangsregulatoren i helgen. Noen andre forslag jeg kan sjekke samtidig?
Djwik Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 når jeg hadde bensin lekasje på min måtte jeg også dra den litt på starteren å gi gass
evi Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Miniupdate! Har nå kjøpt meg svarte skinnseter!
Michaelw Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Miniupdate!Har nå kjøpt meg svarte skinnseter! Woho! Bilder! Ut og skru!
evi Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Monterte de på stedet jeg kjøpte de I går ble det kjøretur til Lillehammer for å kjøpe Swissvax. Så hjem og koste seter noen timer Kommer bildeupdate i dag
evi Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 YES! Bilder! Har vært på utkikk etter skinn siden jeg kjøpte bilen, og fant noen litt rimelige nå. Da var det bare å kaste seg i bilen for å hente. Jeg kommer til å savne armlenet.. De var fantastiske. (Det er delebilen som setet står i der) Bildene fra annonsen: Mine bilder fra behandlingen: Før: Etter: Hadde også ut bryteren til bremselysene. Åpnet og reparerte den. Skal se om jeg setter den inn igjen i kveld, så det endelig blir bremselys for godt
Michaelw Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Smuuud, grattis med skikkelige seter da synd de ikke har armlene. Det er jo egentlig et must!
evi Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 De har til gjengjeld varme da, det hadde ikke de forrige
Michaelw Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Ja det er værtfall et must når man har skinnseter!
Vegardb17 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Har ikke fulgt så nøye med her! Ble bra med skinn! Armlener selger folk grisebillig på bimmerforums. Gleder meg til kw2!! btw, ser du driver å styrte med dysene dine? Jeg og synes 535'en min er litt daff og det tikker veldig under panseret på varm motor, når den er kald er det bare littegrann på tomgang, alle ventilene er justert til 0,030mm og ingen slitasje på kam, vippearmer osv. Men en dag tok jeg og holdt ett skrujern inntil dysene og hørte godt en høy tikkelyd av alle sammen, er snart det eneste jeg ikke har skifta på denne motoren så er vel veldig sannsynelig at de er dårlige? Tikker den ikke i det hele tatt din nå eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå