Morty999 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 org bolter funker knall om igjen. så ikke noe å tenke på.
johnja Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Det er en grunn til at det heter strekkbolter, de strekker seg!! Det går som regel bra, men man får ikke riktig moment, og i værste fall, så knekker de. Hadde bytta jeg
Michaelw Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Noen som vet hva de svarte greiene i sirklene der er? Jeg ble fasinert når jeg fant det ut. Genialt og simpelt! Magneter til og samle spon! Det er en grunn til at det heter strekkbolter, de strekker seg!!Det går som regel bra, men man får ikke riktig moment, og i værste fall, så knekker de. Hadde bytta jeg x2 ! Liten pris og betale for og være på den sikre siden, så blir det gjort skikkelig også
evi Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Poeng til deg! Noen som vet hvordan jeg får ut kammen? Dreiv å fikla litt i sta, og det var nesten så jeg henta 9tommern
///MoePower Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Pleier å ta ut vippearmene og vippearmakslingene først jeg. Så er den bare skrudd med to skruer i ene enden, mellom topp og registerdrevet. Bare å trekke den rett ut når de tinga er gjort.
Morty999 Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Det er en grunn til at det heter strekkbolter, de strekker seg!!Det går som regel bra, men man får ikke riktig moment, og i værste fall, så knekker de. Hadde bytta jeg ta og mål lengden på en ny og en gammel bare å bruke di på nytt. hvertfall når di kun har vært brukt noen dager.
///MoePower Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Går sikkert greit å bruke de om igjen når de bare har vært brukt i et par dager ja.
evi Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Glemt å oppdatere her. Fikk flytta over kvasskammen og satt på deletoppen. Bilen starta forrige søndag, og har kjørt langt siden da! Den har en litt røff tomgang nå. Holder seg stabil på timetallet, men vibrerer litt. Blir bedre når den er varm. Tror det kan være icv'n som heng er litt. Fikk litt seig kjølevæske på seg under lufta av kjølesystemet, så skal prøve å feilsøke litt på den, om ingen andre har noen gode forslag?
evi Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Har nå oppdatert tråden til å gjelde bilen generelt og ikke bare motoroverhalingen
evi Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Har fått skiftet speil på en den siden der det var stygt, byttet baklykter, og satt på ett midlertidig (plast)emblem på bakluka. Må bestille orginal vare der ser jeg, men kosta 1$ på ebay, så jeg måtte Speilet må poleres! Bilen må nærmere grusen ser jeg..
M|Fjeld Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Hey! Artig med slike prosjekter Fin bil har du og Synd det med motorras da.. Menmen, kommer alltids på veien igjen
evi Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Hehe, var litt kjett, men lærte mye og nå har den da gått ett par tusen problemfritt
evi Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Har fylt etter litt kjølevæske i dag, og strammet etter ett par slangeklemmer da den lekker litt. Satser på at det gjorde susen. Må følge med litt i dagene fremover og se det an
evi Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Vurderer veldig å bygge om til manuell i sommer da kassa må ned uansett, grunnet lekkasje i pakningen rundt bakre veivdeksel. Noen som har gjort dette før? Ser jo ikke ut som så mye jobb her: http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm Får se om jeg finner noen deler til ok pris, så kan jeg begynne å planlegge litt
evi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Det står på siden jeg linket til at man må bytte diff? Dette stemmer vel ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå