Kristiansan'årn Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Vurderer om jeg skal freshe opp mine acs type II replika felger 17", får de proff sandblåst, syrevasket og lakka to lag m, grunning, farge og klarlakk for 500 per felg, eller om jeg skal kjøpe 4 stk felger til 2000. Fant noen fine alpina felger til 6k men det er litt utenfor mitt budsjett... er det noen på forumet her som har 4 stk helt ok felg til 2 lapper? men ikke noen snodige two tones... forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Har selv ett sett 20' som skulle selges, men er liten interesse for felgene der ute. Så kommer nok til å kjøre ett prosjekt på disse, det betyr sandblåsing (dette gjør jeg selv) og pulverlakkering hos opems i Ås. Kommer til å sette på lavprofils vinterdekk på disse. Tror det skal funke bra tror pulverlakkering er det beste for felger faktisk, Hvis du liker felgene dine og de passer bilen din godt, ville jeg bare beholdt dem og heller fresha dem opp. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Ja, felgene passer godt og jeg liker de. føler ikke 500 kr pr felg er så galt, tenkte å shine de opp selv, men i å med at jeg ikke har det meste med kunskap så virker dette veldig fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 500 per felg er jo ikke så gæli. er jo litt jobb alt det der, tross alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 vet noen hva slags grunning man bruker på aluminium før pulverlakk? om det i det hele tatt brukes grunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 vet noen hva slags grunning man bruker på aluminium før pulverlakk? om det i det hele tatt brukes grunning? vet ikke .____. men jeg får det proff lakkert, nå er det ikke annbefalt å bruke "vanlig sandblåsing" på aufelger siden de er så myke i metallet, og blir fort ødelagt. kommer vel ann på hvor mye tid du vil bruke på felgene... her er en DIY som jeg tenkte å bruke, men da jeg ikke vil bruke så mye tid på det... viewtopic.php?f=11&t=177840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå