bmwtussan Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Ser ut som arvingene koser seg i baksetet. Gleder meg til min blir vetteran, så blir det skilter på den også. Synes den er meget pen på bildene den bilen din, og så er den tydeligvis kommet til riktig eier(e) slik at den får det stellet den fortjener.
Jås Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Mye brukt blir den nok ikke så vidt jeg vet. Koser seg vel mer med andre leketøy om dagen (M coupé). Trooor faktisk den er til salgs e24'n hans. I den forstand at "om det kommer et godt nok bud så selges den" Er nok bare 525i e28'n min, men det er da bedre enn 318 og slapp firrer Ja er nok mer kjøreglede i e28 med sekser... lenge til den er på veien da?
Eystein Ose Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Såg bilen sto ute en dag, måtte kjøre forbi noken ekstra gonga! hehe Den så nesten majestetisk ut i sola der! Vet bare om en E24 til i bygda, men den vet du vel sikkert om du også (glomnes). Gleder meg som en gris selv til å få E28'n på veien, noe annet å kjøre enn den stakkarslige E36'n Ja det er fine linjer på dette karosseriet... Ja vet om den andre, men har ikke sett den bli kjørt...bruker han den mye? Blir noe annet med e28 ja! Hva motor er det i den? E36 kan ikke måle seg med en gammel 5´er... er en e24 til her i nærheita, inni Osdalen
Jås Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Såg bilen sto ute en dag, måtte kjøre forbi noken ekstra gonga! hehe Den så nesten majestetisk ut i sola der! Vet bare om en E24 til i bygda, men den vet du vel sikkert om du også (glomnes). Gleder meg som en gris selv til å få E28'n på veien, noe annet å kjøre enn den stakkarslige E36'n Ja det er fine linjer på dette karosseriet... Ja vet om den andre, men har ikke sett den bli kjørt...bruker han den mye? Blir noe annet med e28 ja! Hva motor er det i den? E36 kan ikke måle seg med en gammel 5´er... er en e24 til her i nærheita, inni Osdalen Stemmer,visste om den også når jeg tenker meg om.. men den heller er vel ikke mye å se på veien?
Eystein Ose Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Stemmer,visste om den også når jeg tenker meg om.. men den heller er vel ikke mye å se på veien? Nope, den er vistnokk et stort repobjekt har jeg hørt
Jås Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Ser ut som arvingene koser seg i baksetet. Gleder meg til min blir vetteran, så blir det skilter på den også. Synes den er meget pen på bildene den bilen din, og så er den tydeligvis kommet til riktig eier(e) slik at den får det stellet den fortjener. Arvingene sitter godt der,spesielt han minste synes det er stor stas når vi kjører gammel bmw.. Ja vil prøve å ta vare på den og få den ship shape.. merker at det er en spesiell bil vertfall,veldig mange som snur seg etter den...
lorve Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Blir bra dette her Jås ! E24 er en fantastisk pen bil!!
asv Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Mye brukt blir den nok ikke så vidt jeg vet. Koser seg vel mer med andre leketøy om dagen (M coupé). Trooor faktisk den er til salgs e24'n hans. I den forstand at "om det kommer et godt nok bud så selges den" Er nok bare 525i e28'n min, men det er da bedre enn 318 og slapp firrer Ja er nok mer kjøreglede i e28 med sekser... lenge til den er på veien da? Vi møtes igjen Nei, det var jo det da.. Liker å tro at det skjer neste uke. Er ikke stort som må gjøres før den er kjøreklar nå så. Fikk dobbelsjekka at skiltene ligger hos vegvesenet i dag siden jeg først var der, så da kan jeg hente de ut når jeg vil igrunn.
Jås Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Liker! Får du skilt på til 1.mai da KØ?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå