Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som arvingene koser seg i baksetet. :D

Gleder meg til min blir vetteran, så blir det skilter på den også. [-o<

Synes den er meget pen på bildene den bilen din, og så er den tydeligvis kommet til riktig eier(e) slik at den får det stellet den fortjener. :applause::applause:

Skrevet

Mye brukt blir den nok ikke så vidt jeg vet. Koser seg vel mer med andre leketøy om dagen (M coupé). Trooor faktisk den er til salgs e24'n hans. I den forstand at "om det kommer et godt nok bud så selges den" :roll:

Er nok bare 525i e28'n min, men det er da bedre enn 318 og slapp firrer :P

Ja er nok mer kjøreglede i e28 med sekser...:) lenge til den er på veien da?

Skrevet

Såg bilen sto ute en dag, måtte kjøre forbi noken ekstra gonga! hehe

Den så nesten majestetisk ut i sola der! :)

Vet bare om en E24 til i bygda, men den vet du vel sikkert om du også (glomnes).

Gleder meg som en gris selv til å få E28'n på veien, noe annet å kjøre enn den stakkarslige E36'n :P

Ja det er fine linjer på dette karosseriet...:) Ja vet om den andre, men har ikke sett den bli kjørt...bruker han den mye?

Blir noe annet med e28 ja! Hva motor er det i den? E36 kan ikke måle seg med en gammel 5´er...;)

er en e24 til her i nærheita, inni Osdalen ;)

386036_242157455840368_100001383459114_697579_1219339687_n.jpg

Skrevet
Såg bilen sto ute en dag, måtte kjøre forbi noken ekstra gonga! hehe
Den så nesten majestetisk ut i sola der! :)

Vet bare om en E24 til i bygda, men den vet du vel sikkert om du også (glomnes).

Gleder meg som en gris selv til å få E28'n på veien, noe annet å kjøre enn den stakkarslige E36'n :P

Ja det er fine linjer på dette karosseriet...:) Ja vet om den andre, men har ikke sett den bli kjørt...bruker han den mye?

Blir noe annet med e28 ja! Hva motor er det i den? E36 kan ikke måle seg med en gammel 5´er...;)

er en e24 til her i nærheita, inni Osdalen ;)

Stemmer,visste om den også når jeg tenker meg om..:) men den heller er vel ikke mye å se på veien?

Skrevet

Stemmer,visste om den også når jeg tenker meg om..:) men den heller er vel ikke mye å se på veien?

Nope, den er vistnokk et stort repobjekt har jeg hørt :)

Skrevet
Ser ut som arvingene koser seg i baksetet. :D

Gleder meg til min blir vetteran, så blir det skilter på den også. [-o<

Synes den er meget pen på bildene den bilen din, og så er den tydeligvis kommet til riktig eier(e) slik at den får det stellet den fortjener. :applause::applause:

Arvingene sitter godt der,spesielt han minste synes det er stor stas når vi kjører gammel bmw..:)

Ja vil prøve å ta vare på den og få den ship shape..:) merker at det er en spesiell bil vertfall,veldig mange som snur seg etter den...:)

Skrevet

Mye brukt blir den nok ikke så vidt jeg vet. Koser seg vel mer med andre leketøy om dagen (M coupé). Trooor faktisk den er til salgs e24'n hans. I den forstand at "om det kommer et godt nok bud så selges den" :roll:

Er nok bare 525i e28'n min, men det er da bedre enn 318 og slapp firrer :P

Ja er nok mer kjøreglede i e28 med sekser...:) lenge til den er på veien da?

Vi møtes igjen :roll:

Nei, det var jo det da.. Liker å tro at det skjer neste uke. Er ikke stort som må gjøres før den er kjøreklar nå så. Fikk dobbelsjekka at skiltene ligger hos vegvesenet i dag siden jeg først var der, så da kan jeg hente de ut når jeg vil igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...