Jås Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Idag var bilen på eu-kontroll. Fikk en 1-er feil, jeg hadde glemt å legge på plass varseltrekanten.... Imorgen får den ny frontrute og pakning! Venter på noen flere deler også , som clutch, vannpumpe og noe mer småtterier.
aina Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Då he bilen fått ny clutch å me e klare for treff på Oppdal i helga
Jås Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Då he bilen fått ny clutch å me e klare for treff på Oppdal i helga Det må i denne sammenheng nevnes nok et stykke amatørarbeid som har vært gjort med bilen....de tre øverste boltene på kassa manglet,og to av de fire gjenværende var ganske løse. 2 av skruene på trykkplata var løse, og lamellenvar så tynnslitt at det var nr før naglene tok i svinghjul/trykkplate. Clutchen var bytta av forrige eier rett før jeg henta bilen, til en brukt som skulle være bra....... Blir så oppgitt av halvgjort arbeid!
ESveen Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Hei og takk for ett trivelig treff på Oppdal. Legger ut to bilder av den lekre E24'en deres!
Jås Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Hei og takk for ett trivelig treff på Oppdal.Legger ut to bilder av den lekre E24'en deres! [ Bilde ] [ Bilde ] Hei, og selv takk for et kanonfint treff.. Fin samling biler nederst der ja...
Jås Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Har ikke skjedd så mye med denne bilen, annet en at den har blitt brukt... Men nå er det ting i gjære-----
Pedi Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Er bare så flott det chassiet der.... Får liksom aldri sagt det ofte nok...
///MoePower Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Dette gleder jeg meg til å følge med på! Digger fargen..
Jås Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Blei litt tidligere påbegynt en jeg hadde tenkt,lakkerer ringte og sa at NÅ kunne han ta den... Så da heiv jeg meg rundt og sveiste siste rest av rust og ribba bilen for lister osv. Lakkerer skal ta alt karosseriarbeid heldigvis, jeg er ikke tålmodig nok.. Jeg drar til våler på treff med e21'en idag, og lakkerer henter e24'en imorgen og starter på den...så om ca ei uke skal den være ferdig..
bmwtussan Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Skal du ha den fargen som den ene skjermen ble lakkert i. "Synes den så finest ut jeg" Blir nok stas og få bilen ny lakkert.
winchester Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Gleder meg til bilder med ny lakk! Alltid like spennende det, hehe.
Jås Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Skal du ha den fargen som den ene skjermen ble lakkert i. "Synes den så finest ut jeg"Blir nok stas og få bilen ny lakkert. Stemmer,hele bilen blir slik som framskjermen,det skal også være originalfargen.. Har forøvrig kjøpt splitter ny skjerm til høyresida,så om noen trenger en BRA preface skjerm for høyre side har jeg en til salgs.
Jås Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Gleder meg til bilder med ny lakk! Alltid like spennende det, hehe. Ja gleder meg jeg også!!
winchester Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ga du mange lapper for bilen slik den var? Kunne tenkt meg en slik en i fremtiden selv om jeg mister E30-feberen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå