Pedi Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Polerte kanter vil bli helt topp, men et helsike å holde pent ved bruk eneste
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Har det på e21'en så er klar over det.. Hmmm,får mer og mer sansen for komboen som dralle la ut!
aina Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Ej savna gamlefelgane!!!!!! Hehe....unnskyld?...
bmwtussan Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Ble meget pen med den nye fargen. "Nå fikk jeg jaggu lyst på slik farge på E21 min. "
asv Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Gratulerer med nylakka bil da, det så bra ut! Ingenting er som litt fersk lakk på en gammal stakkar Citroën farge? Kan kanskje stemme det [ Bilde ] Er jo ikke verre enn at du fotohopper litt forskjellige farger så ser du fort hva som passer eller ikke... Kan eventuelt komme å stjele en felg eller to fra meg å prøve på hehe Nei fersk lakk er fint... Hehe,fotoshoppe kan jeg ingenting om, så bruker sikkert mindre tid på å dele en felg,lakke den og sette den på for å se resultatet... Har du samme felgene i grått?? Rulle rundt på rc090 med original gråfarge
helland Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 kommer det flere bilder etter lakkering ? jeg skulle hatt en framskjerm høyre side, men min er produsert 08/82 så er facelift.. da er det vel ett problem med din... Hvor kjøpte du ny skjerm, evt pris ?
Pedi Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Svart senter og polerte kanter? Neeeeei, ikke svart senter!!! Svart ødelegger hele greia, felgen forsvinner jo helt...
Xavi0n Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Må si at det er en utrolig fin bil du har... Er selv på utkikk etter en e24 som trenger litt kjærlighet
Jås Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Her kommer flere bilder snart,har ikke gjort noe særlig mer med bilen enda. Det blir ikke sort senter,såpass kan jeg si!.. Helland,jeg kjøpte ny skjerm på gs,husker ikke helt hva den kom på,men kosta omtrent ei nyre.... Du må ha faceliftskjerm ja,ellers får du samme problemet som jeg hadde.
helland Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 skal undersøke i morgen, når jeg henter min den har ett rusthull på høyre skjerm skjønner du
Pedi Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Hater virkelig å være innpå tråder som denne... Synet av det nydelige E24 karosseriet gnager i meg... Jeg kan jo ikke ha alt, men E24en savner jeg virkelig....
helland Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Hater virkelig å være innpå tråder som denne... Synet av det nydelige E24 karosseriet gnager i meg... Jeg kan jo ikke ha alt, men E24en savner jeg virkelig.... Du får selge snakeoiln, og kjøpe deg en da
Pedi Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Sant nok, men må jo ha en bil å kjøre på jobb med og... Jeg har egentlig lyst å havne opp med en E24 B7 Turbo, men realistisk sett så kan det heller bli en 635. Hadde en slik en på hånd, sinnsykt strøken, men handlet SnakeOil'en istedet. Var liksom "fornuften" som seiret der... Regner med den 635en er solgt nå, men en vet jo aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå