Vegardb17 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Hvordan var det å få gamle skilt på din E24? Den er vel veteran nå, men skulle gjerne hatt tidsriktige skilt på min E34, hater disse nye skilta med det stygge blå feltet og alt for små bokstaver.... Digger E24'en din! Skal ha meg en E24 en vakker dag
FredrikE24 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Ettersom det ikke lenger er no oblater som detter i postkassa en gang i året kan man i utgangspunktet ha flere sett skilter til bilen, da jeg bestilte skilter til min BMW veteran for noen år siden måtte jeg ned på trafikkstasjon og vise de nye skiltene før de skrev ut oblater til de nye skiltene. "Hva gjør jeg med de gamle skiltene?" "Kast dem..." fikk jeg beskjed om. Jeg ser derfor ingen grunn til at du ikke kan bestille nye skilt her: http://www.lator.no/display.aspx?menuid=31. Om dette regnes som dokumentfalsk eller ikke i og med at din bil muligens ikke er veteran skal jeg ikke spekulere i.
Jås Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Ja jeg har 3 sett til e21'en og 2 til denne... Klipper opp det ene til e21 da det mister fargen og jeg fikk nytt fra skiltfabrikken. Var mer kontroll på skilt i omløp før,nå virker det som det ikke er så nøye...
FredrikE24 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Du sliter med at lakken som utformer bokstavene flasser på skiltene fra skiltfabrikken? Slet med det selv, jeg innbiller meg at det skyldtes at skiltet ble bendt rundt nebbet på bilen. Sendte mail til Lator for en stund tilbake og hadde visst sett dette selv på skilter produsert av konkurrenten(visstnok)
Jås Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Du sliter med at lakken som utformer bokstavene flasser på skiltene fra skiltfabrikken? Slet med det selv, jeg innbiller meg at det skyldtes at skiltet ble bendt rundt nebbet på bilen.Sendte mail til Lator for en stund tilbake og hadde visst sett dette selv på skilter produsert av konkurrenten(visstnok) Stemmer! Flasset både på det skiltet som jeg benda litt og det som var rett. Jeg fikk vertfall nye uten noe styr,de hadde vært bort i at det lå igjen fett på platene når de la på fargen.
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Hei Du vet ikke av noen som har ett dørhåndtak innvendig førerside ? Mangler nesten bare det før jeg kan kjøre på BT for å få skilta min nå Nr 1 på bilde: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 51/51_1367
Jås Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Hei Du vet ikke av noen som har ett dørhåndtak innvendig førerside ? Mangler nesten bare det før jeg kan kjøre på BT for å få skilta min nå Nr 1 på bilde: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 51/51_1367 Hei,desverre,har nesten ikke noen ekstra deler til e24 selv....
helland Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Er ingen som har heller... Surt å mangle bare det håndtaket for å kjøre på godkjenning
Jås Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Har endelig fått ork til å starte på felgene... Planen var polerte kanter, og annen farge i senter. Men etter å ha polert en kant så ble ikke fargen i senter så gal likevel,så blir vel å beholde den foreløpig. Før polering: Etter: Kan nok ikke måle meg med for eksempel 635csi her inne sine poleringer,men synes det ble greit jeg.. Har 2 felger igjen før de blir montert igjen.
635csi Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Hyggelig å bli brukt som "mal" Jås, men etter hva jeg klarer å se på bildet er det ingenting å utsette på resultatet Fremgangsmåte?
tommyheimberg Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Blei jo knall bra den fwlgen da! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Jås Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 På nært hold er det litt striper igjen,men får duge nå. Pussa først med 240 papir, så 400 våt og avslutta med 800 våt. Deretter 2 runder med grovpolish og så ei runde med høyglans. Tror jeg skal avslutte med enda finere papir på de to siste felgene. På gasolinsettet fulgte det med to rondeller,en hard og en litt mykere. Den harde får jeg ikke til å bruke,det brenner seg liksom med en gang. Hva bruker du 635csi? Tommyheimberg,takk..
635csi Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Den sydde/harde rondellen bruker jeg til grovpoleringen, men da må man bruke lite poleringsmiddel, lav hastighet på drillen, og ikke bruke mye kraft heller Har tenkt på å kjøpe meg en løs rondell til grovpoleringen også for å se hvordan det går, men så langt har det gått greit med den sydde/harde
Jås Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Ok,der problemet ligger....er litt utålmodig ser du,så gir på... jeg har brukt den løse til begge deler,bare vaska den imellom grov og finpolering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå