Gå til innhold

coilovers e36 bak.. trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Holder på å montere justerbart bak nå og det ser ut som at justeringskoppen ikke vil gå på gummiflappen som står oppi karrosseriet.. virker som at koppen er for liten eller at gummien er for stor.. noen tips?

Skrevet

gummien må nok stå der ja.. hvis ikke gnisser det tenker jeg.. funka fjell å sette de i bunnen men da får jeg jo ikke justert noe.. men smørte de inn med noe kobberpasta så det blir glatt der så håper de smetter opp iløpet av natta;) de passer hvis de smetter forbi den største gummikanten.

Skrevet

jamen fjerner jeg den blir det slakk i justeringa.. skal det være det da? trodde den skulle sitte tight rundt den kulen..

Skrevet

Nei, det blir ikke slakk.. Fjæra får jo hele tyngda på bilen og står klemt, så det er null problem.

Skrevet

noen som vet om det skal være noe skive under demperen?tenkte på undersiden av topp-lageret..

Skrevet

oppsettet er sånn nå

phk06v67ui6sj84trbnp.jpg

Så skal det egentlig se sånn ut? (uten gummien da seff)

d1wosunw820thlt4zvhg.jpg

Skrevet

Ser ingen grunn til å montere de annerledes enn originale topplagre så ja. Ødelegger de fort hvis du kjører med de sånn der :wink:

Skrevet

ok.. ja tenkte vel det for dreiv å stussa litt over at jeg ikke tok de på men.. Får få tak i nye da for er ikke til å få av de gamle. Mulig de kan ha de på BMW kanskje eller greier GS å skaffe meg de før helga tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...