Alpejohn Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Hvorfor lure den når du kan bytte giveren og bli kvitt problemet? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hopen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Hvorfor lure den når du kan bytte giveren og bli kvitt problemet? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Kan du sende meg lunk til giveren på etk til gs visst du vet hva det er snakk om?
Alpejohn Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hvorfor lure den når du kan bytte giveren og bli kvitt problemet? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Kan du sende meg lunk til giveren på etk til gs visst du vet hva det er snakk om? Nummer 4 på denne tegningen tenker jeg? http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=15 Delenummer: 24351423104 Pris hos GS: 3059,- Pris hos Koed: 2400,- Finnes sikkert på ebay også til en bedre pris om du finner rette søkeordet. OBS: Jeg kan ikke gå god for at dette er den delen du trenger, men ser ut til at der er en sensor på denne greia. Så ikke ta meg om dette ikke funker for deg Fredrik
Hopen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Hvorfor lure den når du kan bytte giveren og bli kvitt problemet? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Kan du sende meg lunk til giveren på etk til gs visst du vet hva det er snakk om? Nummer 4 på denne tegningen tenker jeg? http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=24&fg=15 Delenummer: 24351423104 Pris hos GS: 3059,- Pris hos Koed: 2400,- Finnes sikkert på ebay også til en bedre pris om du finner rette søkeordet. OBS: Jeg kan ikke gå god for at dette er den delen du trenger, men ser ut til at der er en sensor på denne greia. Så ikke ta meg om dette ikke funker for deg Fredrik Takk for svar er den delen en bmw mekaniker tipset meg om også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå