jojr Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har PDC kun bak på bilen, en E39 T 1999 mod, setter jeg bilen i revers piper det en liten stund 3-5 sec. før det stopper dette er en sammenhengende pip. Men den reagerer ikke på noe bak bilen når den har sluttet å pipe skjer det ikke noe mer. Skal det være en PDC knapp inni bilen? har sett noen ha dette. for det er det ikke i denne. Noen som har vært borti lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Det kan tyde på at en sensor er gåen. Anbefaler diagnose, men du kan koble ut piping med sikringen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Det er vel kun hvis du har pdc både fremme og bak at du har knapp inne i bilen. Du har garantert en defekt sensor. Sett bilen i revers og legg øret imot en og en sensor... Den sensoren som du ikke hører noe fra er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Kjempebra takk. Regner med sensorene skal virke når tenningen står på, selv om motoren ikke er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Motor trenger ikke svive nei Holder med tenning på og gir i revers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mornet Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har samme symptomer og hos meg var hele 3 sensorer defekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ja det funnet det, ene hjørne sensoren var det ikke noe tikke lyd fra, Så da får man skaffe en ny, må man av med fangeren for å skifte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hvis det er den yterste sensoren og du har m-tech fanger er det bare å vippe ut lista så er holderen til sensoren på lista. Regner med at det er likt hvis du har orginalfanger også. Er det det de på midten må man ned med fangeren. Har hørt om de som har gjort det uten å ta ned fangeren, mn ser for meg at det er veldig trangt og tungvint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Det er hjørne ja, så da prøver vi som du sier takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå