Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente feil og mangler? Fiksa problemene med tikking, knirk ratt og speedo? Rust på noen av de kjente stedene? Servicehefte? Mulig å fjerne folieringen?

Skrevet

Den tikkingen jeg har beskrevet tidligere er borte. Var ikke ventiltikking som først antatt. Byttet faktisk veivhusventilasjonspaking så var den borte. Rattet lager en øøørliten lyd på et sted (ikke merkbart og ikke så ille som før). Speedometeret er defekt (delen som viser farta, resten virker) men har kjøpt nytt (les: brukt) og det skiftes før salg.

Serviceheftet er komplett, men ikke stemplet av verksted da det er gjort etter arbeidstid av kompis som er BMW mekaniker.

Folieringen på interiørlistene er mulig å fjerne men listene er IKKE fine under så anbefaler å ikke gjøre det.

Det er ikke rust på bilen.

Skrevet

Ikke en eneste boble under lakken engang? Disse er jo kjent for å ruste endel på alle løse karroserideler. Har du kvitteringer på ting og tang som er kjøpt relatert til service? Får du byttet speedo på skikkelig vis med programmering?

Hva er det som feiler listene?

Skrevet

Ikke bobler under lakken engang! Har sjekket alle normale steder; rundt dørene og ved kanten på pansret. Kan ikke finne noe. Bremserørene bak rustet men de byttet jeg i fjor.

Så igjennom hva jeg hadde av kvitteringer og det var heller dårlig! :) er en rotekopp sånn sett. Har derimot kvitteringer på en del slitedeler + bremserør, nytt batteri, bremser osv.

Speedoet blir byttet på så bra vis det lar seg gjøre. At bilen går med det nye speedoet ;) Får ikke justert KM stand på det "nye"

. Det "nye" speedometeret er gått ~111500

Listene ble rimelig stygge etter en kompis prøvde å lakkere dem og ikke visste hva han gjorde :) er man flink kan man pusse dem ned og lakkere på nytt. De ser definitivt bedre ut med filmen som ligger på nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...