Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Kom litt deler i dag :) Dæven, er grei size på westgatene sammenligna med tastaturet, fårstår ikke helt at jeg skal få plass til de 2 svære + s54, downpipe og turbo.... Kom litt deler fra vac motorsports også.

jlvec7vnqe7xksu1k7to.jpg

2v5hafmooe76598u4huu.jpg

Laget meg en jigg som jeg skal tilpasse motor, downpipe, intercooler, oljekjøler osv i.

rztr7cce276ioqd954q7.jpg

Skrevet

Vert en tur i tyskland å shoppa det meste jeg trenger nå. Så nå blir det bilbygging :) Her er blant annet mototren :) Handla masse mer men ikke pakket det opp, satser på å begynne litt smått i morgen.

zo065bwiy4n1yo0pb6is.jpg

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Skjer fint lite på bilfronten. Har kjøpt meg hus, ny bil og en grom bilhenger(det er vel det eneste kjekke som har skjedd) Så nå driver jeg å bygger garasje, tarasse, gjerer å skal til med å legge 300m2 med belegningsstein så har litt å gjøre. Dårlig med tid til e30.

MEN har kjøpt noen e30er som jeg skal hente i aug, i tyskland å rundtom i landet så da satser jeg på å begynne å montere 5 bolt understell først. Så blir det vel motor etterpå :)

Kom over en veldig bra e30 som jeg bare måtte ha, sort 2 dørs. Det er den jeg har planer om å bygge videre på, greit med et bra utgangspunkt.

Litt bilder siden det er så lenge siden sist.

dygtilrx67iajkn98u7t.jpg

2lr5xx80txtr3hri1gqw.jpg

rrwreielgxde7qxg6mrl.jpg

Skrevet

Noen som har e36 m3 3.0l eller 3.2 calippere bak å selge???

Åh, den bilhengeren misunner jeg deg! Tøffe felger du har anskaffet der, og her blir det krutt ja:)

Takk du. Ja hengeren er veldig kjekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...