Gå til innhold

BMW 635CSi - Tysk bil, endelig blitt norsk!


Anbefalte innlegg

Har fått en liten pakke med stasj her nå! :)

Ny lydisolasjon til å ha oppunder panseret:

CIMG4628.jpg

Ymse forskjellige smådeler, noe av dette er til 745'n:

CIMG4633.jpg

Bilen ble ifølge utstyrslisten kjøpt ny uten modellbetegnelsen bak og det syns jeg ser litt nakent ut.

Jeg har derfor kjøpt nye originale emblemer med dobbelsidig tape til å montere på bakluka:

CIMG4641.jpg

Så kjøpte jeg ny de små proppene som skal være i takrennelista, pluss ett par lyspærer og batteri til nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte i rødt disse bilene...:D Satan som jeg har plagdes med klokka på kjørecomputeren, har klart å stille den etpar ganger etter at batteriet har vært av eller tomt, men har ikke klart å forstått hvordan jeg har gjort det...hehe, har bare trykt i vilden sky..;) Så den manualen du linka til skal lagrest...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Oppløftende i mørketiden å bla igjennom slike tråder. Utrolig pen E24 du har.....!

Det som slår meg som merkelig er hvor lite interesse det er for E24 på forumet. Kommer det en halvrusten E30 er folk i ekstase... Men nå er ikke jeg helt habil i den saken :)

Last gjerne opp bilder utover vinteren om du har mulighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppløftende i mørketiden å bla igjennom slike tråder. Utrolig pen E24 du har.....!

Det som slår meg som merkelig er hvor lite interesse det er for E24 på forumet. Kommer det en halvrusten E30 er folk i ekstase... Men nå er ikke jeg helt habil i den saken :)

Last gjerne opp bilder utover vinteren om du har mulighet for det.

Da er vi to som syns det er litt merkelig, hehe! :)

Er bilene våre er for originale og kjedelige for dem tro?

Denna skal jeg komme å se på til vårn :D Den andre grombilen og ;)

Ja det lar seg nok gjøre, kunne godt tenkt meg å møte opp på ett lite treff med den også.

Sjueren må du ikke ha så høye forventninger til, den er ganske sliten i karosseriet men går godt! :wink:

så ikke denne før nå, men veldig flott bil du har fått deg! har virkelig lyst på en slik en dag

Takk, ja det er bare å sette av penger så skal du se det blir sekser på deg også! :D

Tittet litt i vinterværet forrige helg:

CIMG4805.jpg

CIMG4806.jpg

Skiftet samtidig disse:

CIMG4804.jpg

Dørene ble litt finere å lukke nå, men er ikke 100% som jeg vil ha dem.

...noe jeg har hørt ikke enkelt lar seg gjøre å få til på disse bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kommet en del oppdateringer i tråden sida sist jeg var innom forumet, gøy lesning. De proppene på siste bildet ditt, til dørlukkemekanismen, bestilte jeg også tidligere i høst. Men bilen har jeg ikke sett siden i august så jeg har ikke fått montert og testet enda. Er spent på det. Og de små runde proppene fremst på vinduslistene/a-stolpen, de er forbruksvare hos meg. En eller to av de forsvinner jevnlig så de har jeg alltid noen ekstra av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg som merkelig er hvor lite interesse det er for E24 på forumet. Kommer det en halvrusten E30 er folk i ekstase... Men nå er ikke jeg helt habil i den saken :)

Da er vi to som syns det er litt merkelig, hehe! :)

Er bilene våre er for originale og kjedelige for dem tro??

Pysssj...

E30 er jo som motebølge å regne... "Alle" hiver seg på den. Tror nesten en må ha et slags forhold til E24 for å virkelig like de. Og det har jo jeg, så jeg skal ha meg "den rette" E24 engang i fremtiden. Forbanner meg enda at jeg lot den som sto i Sandefjord gå fra meg i sommer til fordel for E39en jeg kjøpte meg....

Men det med at folk er i ekstase ang E30... Hadde "noen" funnet frem feks 50-100 stk E24, og fordelt de rundtom i verden til de "korrekte" garasjene - så hadde det blitt noe annet.

Da hadde det plutselig dukket opp en haug med råfete, turbotrimmede osv E24 - og de hadde blitt veldig poppis. Men kampen mot E30 hadde E24 selvsagt tapt, for i siste instans så er jo utvalget av E24 begrenset og dyrt. E30 finnes jo overalt, og hvermansen kan jo kjøpe seg en E30 rimelig og drømme om alle de fete på plakatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Denne bilen er virkelig lekker! Lurer faktisk på at jeg har sett denne en gang i sommer når man var kjørende i byen! Det jeg så da imponerte meg! Fargen kler virkelig bilen! :wink:

Kanksje vi får se mer til denne i sommer? :D

Last gjerne opp flere bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...