Gå til innhold

BMW 635CSi - Tysk bil, endelig blitt norsk!


Anbefalte innlegg

Det var kommet en del oppdateringer i tråden sida sist jeg var innom forumet, gøy lesning. De proppene på siste bildet ditt, til dørlukkemekanismen, bestilte jeg også tidligere i høst. Men bilen har jeg ikke sett siden i august så jeg har ikke fått montert og testet enda. Er spent på det. Og de små runde proppene fremst på vinduslistene/a-stolpen, de er forbruksvare hos meg. En eller to av de forsvinner jevnlig så de har jeg alltid noen ekstra av ;)

Plastdingsene til dørlukkemekanismen gjorde ikke underverker, men det hjalp litt. :)

Mulig jeg må kjøpe inn flere av de proppene og ha liggende jeg også, time will show.

Pysssj...

E30 er jo som motebølge å regne... "Alle" hiver seg på den. Tror nesten en må ha et slags forhold til E24 for å virkelig like de. Og det har jo jeg, så jeg skal ha meg "den rette" E24 engang i fremtiden. Forbanner meg enda at jeg lot den som sto i Sandefjord gå fra meg i sommer til fordel for E39en jeg kjøpte meg....

Men det med at folk er i ekstase ang E30... Hadde "noen" funnet frem feks 50-100 stk E24, og fordelt de rundtom i verden til de "korrekte" garasjene - så hadde det blitt noe annet.

Da hadde det plutselig dukket opp en haug med råfete, turbotrimmede osv E24 - og de hadde blitt veldig poppis. Men kampen mot E30 hadde E24 selvsagt tapt, for i siste instans så er jo utvalget av E24 begrenset og dyrt. E30 finnes jo overalt, og hvermansen kan jo kjøpe seg en E30 rimelig og drømme om alle de fete på plakatene.

Kloke ord! Kunne ikke vært mer enig. :)

Det finnes som du sier ikke like mange E24 på markedet som det finnes E30 og prisene kan være vidt forskjellige, det finnes såklart E30'r som er dyrere enn E24 men også billige for drømmere og gjør det selv folk. Uansett tilstand, farge og utstyrsnivå er som regel prisene på E24 høye og de billigste koster gjerne mer å sette i stand enn det koster for et bra eksemplar. Sistnevnte gjelder såklart også E30 (alle biler egentlig..) men deletilgang og priser på da særlig karosserideler er bedre til E30.

Jeg håper virkelig du går til innkjøp av E24, for etter arbeidet med E28'n å dømme er det noe jeg ser frem til! 8)

Denne bilen er virkelig lekker! Lurer faktisk på at jeg har sett denne en gang i sommer når man var kjørende i byen! Det jeg så da imponerte meg! Fargen kler virkelig bilen! :wink:

Kanksje vi får se mer til denne i sommer? :D

Last gjerne opp flere bilder! :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Dersom du så en rød E24 i sommer var det nok min du så, tror ikke det er flere av de her.

Men ja, til sommeren blir den nok å se mer til. Bruken av prøveskilter begrenser meg dog litt..

Jeg kan ikke huske å ha sett M3'n din før, har du hatt den lenge? Flott bil og ikke minst farge! :applause:

ser kjempebra ut, virkelig en drømmebil :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns både E30 og ikke minst E28, blir skryti opp i skyene, her inne.

De lengste trådene, er på gamle "gubbe åk" av noen E28er !!

Gubbe åk, hehe... Du e nå herlige óg, Yngve... ;)

Følte meg plutselig 150 år gammel her jeg satt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo e28 som er ordentlig bmw ;) så det er greit 8)

Litt lettvint måte å se det på, syns du ikke? ;)

E24 er mye E28, og jeg synes faktisk den er bedre å kjøre enn E28. Det er også mye E28 i E23...

Men alt i alt er det vel tidsbolken og stilen vi liker.

E21, E23, E24, E28 og E30 fra 80-tallet er en stil som kommer til å forbi en vinner uten sidestykke. Her traff BMW så innertier at jeg tviler på de klarer å bergta massene enda en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo e28 som er ordentlig bmw ;) så det er greit 8)

Litt lettvint måte å se det på, syns du ikke? ;)

E24 er mye E28, og jeg synes faktisk den er bedre å kjøre enn E28. Det er også mye E28 i E23...

Men alt i alt er det vel tidsbolken og stilen vi liker.

E21, E23, E24, E28 og E30 fra 80-tallet er en stil som kommer til å forbi en vinner uten sidestykke. Her traff BMW så innertier at jeg tviler på de klarer å bergta massene enda en gang...

Så enig med deg Pedi :applause:. Fantastisk pene biler alle, på hvert sitt vis :D.

Får frysninger når jeg tenker på det :roll:.

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er virkelig lekker! Lurer faktisk på at jeg har sett denne en gang i sommer når man var kjørende i byen! Det jeg så da imponerte meg! Fargen kler virkelig bilen! :wink:

Kanksje vi får se mer til denne i sommer? :D

Last gjerne opp flere bilder! :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Dersom du så en rød E24 i sommer var det nok min du så, tror ikke det er flere av de her.

Men ja, til sommeren blir den nok å se mer til. Bruken av prøveskilter begrenser meg dog litt..

Jeg kan ikke huske å ha sett M3'n din før, har du hatt den lenge? Flott bil og ikke minst farge! :applause:

Har hatt den siden sommeren 2011 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...