Robin L Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 hei, sjekka nylig hva de hadde skrevet i vognkortet angående senken min. det står det avstand hjulbue - navsenter 32mm forran , 34mm bak. her har de jo en trykkleif tydeligvis. og hvordan funker dette, er dette laveste senkingen jeg kan ha? eller MÅ den være det som er skrevet. tenker på å heve den en cm forran kanskje og en ned bak....
mbruer Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Du kan ikke gå lavere enn det som står i vognkortet, egentlig..
Robin L Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 hmm, ok. så da kan jeg justere opp forran så det blir 33-34 da? jeg vil ha det litt jevnere sjø. er så sykt stuk på den nå. eller kan jeg være så frekk at jeg prøver meg på de mm de har skrevet? at jeg i teorien kan senke dekka oppigjennom panseret?
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ja, her kan du tydeligvis kjøre fint og lavt Men nei, du kan ikke lavere enn 32cm foran og 34cm bak. Uansett Men, du kan fint ha den høyere enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå