Ivar Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Driver å skal lufte clutchen, men jeg pumer å lufter, men det skjer ingen ting, har nok væske å hele pakka, noen??
Odd-M Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ok. Den gjør luftingen enklere. Hva slags teknikk bruker du?
Ivar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 En sitter inni bilen å trykker ned, så løsner jeg osv
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Åpne lufteskru, inn med pedal, stenge lufteskru, ut med pedal osv. Er isåfall merkelig om du ikke får ut noe. Har du demontert/reparert noe siden du må lufte clutch? Jeg fyllte slavesylinderen før jeg monterte den forrige gang jeg gjorde dette. Da behøvde jeg nesten ikke lufting overhodet.
Ivar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 blir det motsatt nesten da en å lufte bremser? ja, jeg har bytta motor og da måtte jeg sette over slavesylindern
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Skulle vel bli det samme som å lufte bremser, eller har jeg skrevet det så rart at ingen forstår hva jeg mener? Du kan jo prøve å fylle slavesylinder før du setter den på plass, og se om det hjelper.
Odd-M Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Lufteteknikken Hafsmo beskriver er knakende god den. Mistenker at du gjør noe feil når du lufter...
Ivar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 okei,, en sitter inne i bilen tråkker ned pedalen så skrur jeg opp ventilen og igjen også slipper han opp pedalen også gjør vi sånn, istad kom det noe veske da jeg hadde på en annen sylinder, også fylte jeg opp den andre sylinderen og satte igjen den, men da skjedde det ingen ting att.. det virka litt som att det ikke var noe veske i slangen, je vet da faan, bare dritt bil hele greia trur je....
Oscillo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 På min slavesylinder måtte jeg skru ut hele luftenippelen og stikke en ståltrådbit inn i hullet for å få noe væske gjennom. Kan ha tettet seg inni der.
Hauso Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 hvis du har bytta slave, så luft denne før den monteres. S.Hafsmo, din forklaring er helt 100!
Skilbert Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Blir clutch pedalen hardere, men det kommer ingen veske ut? eller bare skjer det ikke en dritt? På min måtte man pumpe i evigheter, men det kom noe til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå