S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 okei,, en sitter inne i bilen tråkker ned pedalen så skrur jeg opp ventilen og igjen også slipper han opp pedalen også gjør vi sånn. Hvis jeg leser dette rett, gjør du det altså slik: 1. Tråkk inn pedal 2. Åpne luftenipppel på slavesylinder 3. Slipp pedalen Dette vil isåfall være en metode for å fylle slavesylinderen med luft.
Ivar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Nei, 1.tråkk inn pedal 2. åpne 3. lukke 4. slippe opp pedal
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Burde ihvertfall være slik, 1. Åpne 2. Tråkk inn pedal 3. Lukke 4. slipp ut pedal
familiemann83 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Burde ihvertfall være slik,1. Åpne 2. Tråkk inn pedal 3. Lukke 4. slipp ut pedal hehe det var da fryktelig så vanskelig dette skulle være da. hehe, men virker ikke det Hafsmo skriver så prøve med litt mer veske. Eventuelt prøv å slipp opp pedalen med lufteskruen åpen for å sjekke at den suger inn luft. kan være tett, men ville vært rart.
Tiseth! Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 jeg tok en slik gammeldags oljepumpe, sånn man smører kjede osv med. satt på en slange fra den til nippel og pumpa oljen opp til tanken.
Ivar Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Har fått fiksa det nå måtte bare lufte på den vanlige måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå