Gå til innhold

BMW 320i starter ikke

fredrikthoresen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk dette problemet først idag, og lurte på om det var mulig å finne noe svar her.

La oss starte med hvordan dette skjedde:

Jeg dro hjemme fra på vei mot jobben, fylte bensin (fra halv tank til full) og dro på jobb, var ikke noe problemer med startingen enda. men når jeg var ferdig på jobb og skulle dra hjem, da ville den ikke starte i det hele tatt. Jeg tror ikke det er noe problem med at den er tom for strøm e.l fordi når jeg vrir om tenninga lyser alt, og alt er i orden.. bortsett fra at motoren vil ikke "svare".

Jeg setter pris på alt av tips og muligheter.

Kan vel merke at det er en bmw 320i 1996 modell cab, om det hjelper noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk akkuratt samme problemet med den ene bilen jeg hadde, det var en chrystler grand voyager 2.5turbo diesel, men skulle nok tro det var samme feilen. Hentet den fra verkstedet da startet den uten problemer, men når jeg parkerte den og skulle starte den igjen var den død, det lyste og den glødet som den skulle, men det skjedde ingenting når jeg vridde på nøkklen! da var det å ta ut batteriet så satt jeg det til lading, da startet den som bare det igjen. har ikke hatt problem med dette etterpå. så test ut det. funker sikkert med en boost fra boostbox eller startkabler ( jeg fikk ikke startet med startkabler. jeg måtte faktisk lade batteriet. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. ja jo kannsje.. nå vart jeg usikker på hva han mener.. kannsje jeg har lest feil:S... men spørsmåle er da om bilen tenner eller er helt død når du vrir på tenninga. kan da være evt sikkringer som du nevner. eller så kan det være tenningslås som pinnen er knekkt inni ect. må vel kannsje utdype hva feilen er. el feil elr at den tenner men ikke starter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...