Jump to content

Hvilken dekk dim på 8.5x9.5 19"??

EAustevoll
 Share

Recommended Posts

Jeg brukte selv 235/35/19 og 265/30/19, men hvis du vil ha mer strekk er det jo bare å gå for 225/35 og 255/30.

Okei. Takk for hjelpen. Har vært inne på tanken i den dimmen, men greit og høre litt rundt også:)

Må bare si at den bilen din er helt magisk!! Lest tråden uffattelig mangen ganger. Kan vel si det slik stedet er "din feil" at jeg har kjøpt meg E90 LeMans blå jeg også. Virkelig ekte inspirasjon den bilen din!! :)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ho0bwp

215/35-19 foran og 235/35-19 bak har jeg gått for i år. Kommer vel ut noen bilder i tråden min snart, bare jeg gidder å ta bilder og legge ut først :P Ble greit strekk, ikke noe ekstremt :)

Må bare få ut noen bilder. Slik at jeg får tatt et valg:) hehe

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?uccgnx

• 2 weeks later...

Jeg har 8,5 og 9,5 x19" med 225/35 og 255/30. Det ser ca slik ut (dekkene er Dunlop Sport maxx)

tn_Nypolert%202012_1.jpg

Dette er også de dimensjonene som står i vognkortet fra fabrikk, men da med 8 og 9" bredde på felger.

Jeg har 8,5 og 9,5 x19" med 225/35 og 255/30. Det ser ca slik ut (dekkene er Dunlop Sport maxx)

tn_Nypolert%202012_1.jpg

Dette er også de dimensjonene som står i vognkortet fra fabrikk, men da med 8 og 9" bredde på felger.

Okei. Jeg endte med og bestille meg 215/35 og 235/35 i 19" nå. Så får satse på det går fint :)

Men satan for en strøken bil du har der.! Lekker,Lekker farge.!