Håvard P Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 (endret) Min BMW e30 320 1990 mod Eksteriør: - Sorte DE Hella lykter. - Sorte zkw grøftelys - MHW baklykter. - M tech II - Evo panserlister - Ny lakkUnderstell: - KW V3 til E30 M3 - E30 M3 Bakstilling - Poli foringer - Purple tag tannstang fra E46. - Ireland Engineering stabstag 25/22mm Bremser: - Wilwood 6pot 310mm - Wilwood 4pot 310mm - Nye bremserør - E34 m5 bkf og 25mm hovedsylinder. Motor/gir: - S50B32 - ZF320 fra e36 3.0 m3 - 188 4 clutch LSD, 3:64 Utv og Z3M baklokk med kjøleribber - Oppgradert svinghjul og clitch. Interiør: - M tech II ratt - M tech II girkule - M tech gulvmatter - Svart gulvtrekk. - Svart taktrekk. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 kan bli bra dette her hvordan ser 318is dørtrekk ut? trodde ikke det var noe spesielt med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 kan bli bra dette her hvordan ser 318is dørtrekk ut? trodde ikke det var noe spesielt med de... Dørtrekk i delskinn. Kan hende det er helt ordinere dørtrekk eg har... Er vertfall samme dørtrekk som is ble levert med. Større uppdate vil komme i løp av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Dagens uppdate. Monterte av kofanger. Blie bra dette her Fjerna dørpanelenne og sideskjørta. Tilpassing av m tech fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 du har skaffet deg ett meget flott proskjekt! Komfra mo i rana til molde denne, har vell kun vært en eier som har hatt skilt på. men hvorfor ikke gå for orginalfargen diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 du har skaffet deg ett meget flott proskjekt!Komfra mo i rana til molde denne, har vell kun vært en eier som har hatt skilt på. men hvorfor ikke gå for orginalfargen diamantsvart? Har ikke bestemt meg enda. Kan faktisk hende det blir diamantsvart men da litt mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Dagens Uppdate. Da er eg endelig ferdi å tilpasse alle festene som er til m techen. Bare pussing og sparkling så er bilen klar får lakk:) Reiser på sjøen mandag så blir ikke lakk før i mai-juni... Syregrunning Forrbårte med 3 mm deretter 5 mm. Bra passform på orginal deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Noen som har forslag til motorbytte? M50, m52 eller M20? Hvor stor motor får man godkjent med 325 understell`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 hva med s50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 s50 er gromt ja! Hadde vel vært morro med en s62 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 hvis den ikke skal godkjennes så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jo større jo bedre mange hk 325 understellet holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 hvis den ikke skal godkjennes så Skal godkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Tenke eg kunne legge ut noen gilder av det som blei gjort før eg dro på sjøen Var eit reint helvette å fjerne listenne rundt på dørenne Ferdig ribba og klar til sparkling av de få bulkene som var på dørenne. Maskering... Satser på eg får alt ihop igjenn Noen som har nytt gulvtrekk uten hull Sliter med og velge ossen farge eg skal lakke bilen .. Noen forslag ?? Siste bilde eg tok av e36 før den ble solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 fint prosjekt du har her. Org farge hadde vært fint. synes diamantsvart er en fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå