Chris A Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Eier en 2011 BMW F10. og skal ha meg sommerfelger. Disse er levert med fabrikkgaranti osv. Disse bilene har jo og godkjende dekkdimensjoner og felger. Det jeg tenker på, dersom man får problemer med understell, foringer, ledd, dekkslitasje, sporing osv. Og reklamerer på dette, vil vel dette kanskje bli et problem, dersom man kjører en "ikke" godkjend dimensjon? Jeg kan kjøre med 245 35 20 fremme og 275-30- 20 bak. Men jeg kan ikke kjøre med 245 35-20 rundt hele, jeg vet ikke men.
modus Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Kan vel kjøre med det som er stempla i vognkortet ditt..
matsibooy Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Lukk opp fører døra di og se hva som står på den ene lappen der. Står en av de ønskede dimensjonene der, er det bare og kjøre på. Om det ikke gjør det, kan du få ett problem ved evt forstillingsfeil, som du også nevnte
Chris A Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Bare å holde seg til godkjente dimensjoner, slipper det å bli diskusjoner på det dersom man er uheldig. Ser forøvrig at F11 har samme dimensjon fremme og bak. Mens f10 er kun godkjent med ulik dimensjon, når du kommer opp i 19" og 20".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå